Spørgsmål

gendanner fabriksindstillinger på tv boksen


Badge

Hvorfor kan fabriksindstillingerne ikke gendannes når jeg starter tv boksen? Der er internet forbindelse. Jeg har også skiftet HDMI forbindelse fra 1 til 2. Den bliver ved med at sige at den gendanner fabriksindstillinger…

Det ser ud som om der er problemer med at logge ind. Men det plejer ikke at værd et problem. Nu har slukket for tv boksen igen i 5-10 minutter som det anbefales.

Nu rr det løst åbenbart et problem hos Yousee.

Denne meddelelse kan slettes.

mvh Per


7 Kommentarer

Det er en generel fejl på yousee tv-boks systemet

Jeg har den også - og har prøvet at genstarte modem og tænde og slukke - så der er ikke andet at gøre end at vente 

Badge

Tak. Ja jeg fik til sidst en besked om ag der var en fejl hos Yousee. Jeg har forbindelse nu. Tak for at svare.

mvh Per

Hej Per

Så er du den heldige af os 2

Mit virker stadig ikke

Mvh

Ulrik

Badge

Hej Ukrik

Øv. Jeg forsøgte at tjekke om der var problemer på adresse - og fik at vide at der ikke var nogen drifforstyrelser. Det var der jo så, så hvotfor får vi det ikke at vide? Jeg håber du snart får forbindelse.

mvh Per

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Ulrik74 og @Persn 

Jeg beklager de tekniske problemer der har været og jeg vil meget gerne høre nærmere her i tråden, hvis du @Ulrik74 fortsat har problemer med boksen. Det er rettet igen nemlig. 

Vi prøver at informere med bannere / infoskilte på tværs af vores sider så hurtigt som muligt efter vi bliver klar over fejlen. 

Nej det virker igen 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Ulrik74 

Det er jeg glad for at høre - tak for tilbagemeldingen😊

Besvar