Spørgsmål

Forkert størrelse på billedet


Omdømme 1
Badge +1

Når jeg går ind på yousee tv på computer og vælger en tv kanal, så, er billedet for bredt/smalt, først når man vælger fuldskærm blir det korrekt. Noget i kan kigge på og fejlmelde ?


11 Kommentarer

Oplever det samme. Det er opstået fornylig. Ret irriterende at se på.

Omdømme 7
Badge +9

Det skal da ses i fuldskærm, så er det som på TVet.

Den fejl har vi efterhånden set genintroduceret nogle gange. 🙂

Det skal da ses i fuldskærm, så er det som på TVet.

Det er forholdet mellem højde og bredde, der (igen) er et problem. Forholdet bør være korrekt ved alle vinduestørrelser.

Omdømme 1
Badge +1

Den fejl har vi efterhånden set genintroduceret nogle gange. 🙂

Det skal da ses i fuldskærm, så er det som på TVet.

Det er forholdet mellem højde og bredde, der (igen) er et problem. Forholdet bør være korrekt ved alle vinduestørrelser.

Nemlig sådan var det før, men noget må være sket efter de har lavet om og opdateret siden.

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Jeg kan godt se, at det ikke ser helt korrekt ud. Jeg melder det videre. 

Badge

Hej alle 

Jeg kan godt se, at det ikke ser helt korrekt ud. Jeg melder det videre. 

Er der noget estimat på en rettelse. Jeg har lige købt et abonnement, og jeg vil bruge fortrydelsesretten hvis ikke der er udsigt til en rettelsen inden alt for længe

Omdømme 6
Badge +8

Der er desværre ingen tidshorisont pt.- så det er svært for mig at give et estimat. 

Omdømme 6
Badge +8

Nu forespurgte jeg lige om der var nyt - og de forventer at det er rettet i slutningen af næste uge. 

Jeg kan ikke garantere, men det er målet. 

Jeg oplever problemer med opløsning 3440x1440p på computeren. Det er som om billedet er strukket ud. Det er også sket indenfor de sidste par uger. Troede fejlagtigt at det ville blive rettet, men det er ikke sket. Prøv og se hvor brede folk er, det er helt skørt! Som om de har taget 2k opløsning og strukket det ud til 3440x1440p OG DET BLIVER ENDNU VÆRRE HVIS DET ER FULD SKÆRM!

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @SamseDK 

Herfra er der kun konstateret et generelt problem inden afspilningen sættes i fuld skærm. Det forventes rettet inden ugens udgang, som nævnt i min seneste kommentar. 

Vi har ikke kunnet konstatere et problem ved fuldskærmsvisning, men det kan være de rettelser de laver også har en indflydelse på det. Hvis ikke, så er du velkommen til at vende tilbage i starten af næste uge, såfremt den del ikke er løst. 

Som en midlertidig løsning kan man prøve at køre browseren i et vindue (d.v.s. ikke i fuld skærm), og så reducere bredden af browservinduet så vinduer bliver i 16:9 størrelse. Problemet kommer når billedet sendes i 16:9 format og vises på en skærm der ikke er i 16:9 format, og hvor der i programmeringen mangler funktioner til at opretholde korrekt højde-bredde forhold.

Besvar