Spørgsmål

Fjernbetjening til ny boks kan ikke bruges i tv’ets apps


Badge
  • Deltager
  • 3 kommentarer

Fjernbetjeningen til den nye tv-boks kan sagtens styre mit tv og boks. Men hvis jeg åbner Viaplay, Netflix eller andre apps på mit fjernsyn, så stopper fjernbetjeningen med at virke. Jeg kan lige vælge og åbne appen og så kan jeg ikke trykke på mere. Andre der har samme problem?


10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Vil ikke mene at den er tiltænkt at blive brugt på TVet til andet end at kunne tænde/slukke og lydstyrke

Badge

Okay, jeg troede bare at man kunne bruge fjernbetjeningen til alt på fjernsynet når først den var kodet til det.

Omdømme 7
Badge +9

Det fremgår ingen steder i opsætningen at der er muligt, det er kun de før nævnte funktioner.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MSQ 

Det er rigtigt nok Radiomanden skriver her - vi kan ikke garantere at funktioner ud over tænd/sluk og justering af lyd virker. 

Badge

Okay, tak for svar

Har du prøvet fjernbetjeningen, der fulgte med dit TV - altså ikke den fra Yousee? 

Omdømme 7
Badge +9

Mon ikke det problem er løst.

Badge

Mener du om jeg har kodet den til mit fjernsyn, så den både virker til boks og fjernsyn?

Omdømme 7
Badge +9

Humax Remoten er til Humaxen + til TV lyd op/ned, TV Remoten er til TVet. Det er jo logisk nok.

Problemet er at når man kommer på Viaplay ved et uheld så kan man ikke komme tilbage, eller vælge en anden kanal.

 

Du bliver nødt til at slukke for bokse for at komme videre.

 

Det er simpelt hen ikke iorden at yousee fjernbetjeningen ikke kan håndtere den situation.

 

Min mor på 86 har ikke styr på fjernbetjeningen til tv, og den skal så bruges til at håndtere dette, det holder bare ikke

Besvar