Spørgsmål

Fjernbetjening Humax ys4000 har ikke kontakt til TV-boks


Badge

Min (relativt gamle) fjernbetjening til min (relativt gamle) Humax ys4000 Yousee TV-boks har pludselig ikke kontakt mellem hinanden mere. Jeg har selvfølgelig testet Yousees vejledninger og skiftet batteri, men intet lader til at have effekt.

 

Dioden på fjernbetjeningen lyser ikke rødt, men grønt ved knaptryk. Har nogen en idé om, hvad problemet kan være?

 

P.S. Jeg slukker altid for TV og boks på strømstikket, når det ikke er i brug (men det er ikke en ny procedure).


6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @inat 

For lige at være helt sikker, så har du også prøvet at nulstille fjernbetjeningen? Det gør du på følgende måde:

  1. Tryk og hold tekst-tv-knappen nede til tv-boksen i tre sekunder.

  2. Indtast koden 1 0 0 0, så blinker den røde LED-pære to gange og fjernbetjeningen er nulstillet.

Hvis du har forsøgt det, så skal vi nok have ombyttet fjernbetjeningen. I så fald, vender du blot tilbage her. 

Badge

Hej Louise

Jeg har forsøgt at nulstille, som du beskriver det, men der kommer aldrig rødt lys i dioden. Hvordan gør jeg i tilfælde af ombytning?

Vh. Ina

Omdømme 6
Badge +8

Hej Ina 

Jeg har sendt dig en privatbesked - så kan vi ombytte den 😊

Omdømme 7
Badge +9

Virker Remoten i det hele taget, er det afprøvet.?

jeg har præcis samme problem - kan dette hænge sammen med en update af boksen??

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @OnkelTC 

Det vil jeg ikke mene. Har du prøvet det med at nulstille fjernbetjeningen, skifte batterier osv.? 

Besvar