Svar

Fjern brugere


Jeg får intet vindue op - hverken på min smartphone, tv eller Mac for at fjerne de brugere, som åbenbart har sneget sig ind på mit login. Der står på den 6. enhed, men det er åbenbart ikke nogen af de tre jeg har herhjemme (2 tv og Mac) - hvad gør jeg, for jeg kan pludselig ikke se tv i mit køkken!?

Mvh. Per

icon

Bedste svar af Kevin 11 October 2022, 10:57

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der kan være 5 enheder på, når man så vil bruge en yderligere, så kommer der en pop up hvor der så kan fjernes en enhed.

Hmmm, sådan en popup kommer ikke op, må lige prøve en anden browser evt., men tak.

 

Nå, der kommer ingen popups op - eneste lakoniske meddelelse er, at der er for mange brugere på, og jeg skal administrere det - men det kan jeg ikke, sikke et åndssvagt system.

 

Omdømme 7
Badge +9

Fandt dette.

Hvordan smider jeg brugere af YouSee?

Der findes ikke et menupunkt, hvor man manuelt kan fjerne enheder. På pc er det muligt at slette alle enheder på liste på én gang. Så hvis du oplever, at du bliver forhindret i at afspille pga for mange enheder, så prøv at starte tv.yousee.dk og fjern alle enheder på én gang.

Yes yes, men hvor fjerner jeg dem? Der kommer jo ikke noget op andet end samme side hver gang??

 

Omdømme 7
Badge +9

Kan ikke hjælpe yderligere, har aldrig i den tid jeg har haft TV fra YS haft behov for at fjerne brugere, har ikke længere TV levering.

Omdømme 2
Badge +4

Jeg får intet vindue op - hverken på min smartphone, tv eller Mac for at fjerne de brugere, som åbenbart har sneget sig ind på mit login. Der står på den 6. enhed, men det er åbenbart ikke nogen af de tre jeg har herhjemme (2 tv og Mac) - hvad gør jeg, for jeg kan pludselig ikke se tv i mit køkken!?

Mvh. Per

Hej Per

Der kan være flere årsager til at man får denne besked, hvor en af dem er at der er for mange enheder logget på ens bruger, hvor grænsen er 5. Hvis man logger på med en 6 enhed, så vil der komme en liste frem hvor man kan fjerne enheder.

Beskeden kan dog også komme hvis man ser en kanal som har en begrænsning på hvor mange der kan streame kanalen samtidig. Her kan det være TV2 hvor man kan være 2 som ser kanalen samtidig, og prøver en 3 så at starte TV2, så vil denne besked også komme. Her kan man dog ikke fjerne enheder, så der skal man stoppe afspilningen på en af de andre enheder inden den kan startes igen på en ny enhed.

Er det alle kanaler du oplever det på eller kun nogle?