Spørgsmål

Fejlkode IP_AV_UNDERRUN?


Badge

Jeg oplevede utroligt mange “udfald” og “fastfrysninger” en aften jeg så tv og da det blev for irriterende prøvede jeg at slukke for TV boksen.

Efterfølgende fik jeg denne fejlkode og kan ikke se “live tv”. 

Jeg kan dog se optagelser og kan optage de programmer jeg ønsker at se - og derefter se dem som optagelse, men det er jo lidt bøvlet…

Har forsøgt at slukke tv boksen flere gange igen, som der også foreslås.

Hjælp søges.


4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Mistet internetforbindelse på Humax tv-boks (yousee.dk)

 

TV kanalen fejler

 


Genstart din internetforbindelse. Se om ikke det retter problemet. Hvis det ikke afhjælper kanalen, er det nødvendigt at nulstille din router.

Sluk din TV-boks. Nulstil din router og lad den starte helt op. Kontrollér at du har internet adgang efter nulstilling. Tænd derefter din TV-boks igen. Dette burde afhjælpe problemet.

Såfremt alt andet fejler - kan du kontakte YouSee for yderligere hjælp til fejlretning.

Omdømme 2
Badge +3

Hej @Kaypia 

 

Velkommen på YouSee Forum :) 

Jeg er ked af at læse, at du oplever både udfald og fastfrysninger på dit Tv. Det skal vi da have set nærmere på. 

Opstår problemet stadig eller har du fået det løst henover weekenden? 

Hvis ikke, så vend gerne tilbage her i tråden. Så sender jeg dig en privat besked, så vi kan undersøge problemet. 

Badge

Hej Caroline

Er du Yousee eller blot en fra dette netværk?

Det løste sig lidt af sig selv ved pludselig at virke igen uden jeg gjorde noget...

Har dog problemer med at min Yousee pakke, som pludselig ikke kan tilgås fra telefon og tablet. Det har jeg talt med flere Yousee kunderservice medarbejdere om de sidste par dage og det virker stadig ikke. Prøver at ringe igen imorgen…

M.v.h.
Kay Pia Jensen

Omdømme 1
Badge

Hej Kay Pia

Du kan se om de som skriver er fra YouSee ved at se efter “Moderator”, som vi fra YouSee er tildelt. 

Med det sagt, så er jeg glad for at høre, at fejlen synes at være gået i sig selv. 

Oplever du problemer med at se dine produkter på app eller web, må du meget gerne uddybe hvilken fejl du får, så kan det være vi har tips eller tricks til at løse det her. 

Besvar