Er i kommet videre med samsung


Badge

Hej

tak for den elendige opdatering så lyden forsvinder når man skifter kanal og den org. Fjernbetjening til Samsung tv’et ikke længere kan samarbejde med YouSee boksen.

kan man få den gamle version tilbage 

mvh Martin 


6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Opdateringer kan ikke rulles tilbage.

Omdømme 7
Badge +9

Hvor gammel er dit TV? Husk den nye App virker ikke til alle nyere Samsung TVs.

Omdømme 7
Badge +9

Som jeg læser det, så bruges der en Humax boks.

Omdømme 7
Badge +9

De bokse kan ikke bruges til noget, men der skrives Samsung i overskriften,

jeg vil køre op og høre nogle folk fra Yousee om det nu…

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Laur84 

Der er desværre ikke noget nyt omkring manglende lyd ved kanalskift - der arbejdes stadig på en løsning. 

Ifht. fjernbetjeningen, så bør du kunne bruge TV’ets til boksen - men der vil naturligvis nok være nogle funktioner der ikke virker optimalt, da det mest normale er, at gøre det den anden vej rundt. Altså, bruge boksens fjernbetjening til TV’et. Vi ved at der er en nogle udfordringer med “tilbage”-knappen når man bruger Samsungs fjernbetjening, og der afventer vi en tilbagemelding fra Samsung. 

Kan du uddybe hvad du oplever af problemer, eller hvilke funktioner der ikke virker på boksen når du bruger din Samsung fjernbetjening? Er det det her med “tilbage”-knappen? 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg blev ikke meget klogere, de Yousee folk var vist mest sælgere og vidste ikke meget til opdateringer, selv om Formanden i vores Antenne forening havde fået klager vedr, opdateringer…

Besvar