endnu en klage over app


Badge

Jeg tilslutter mig klagesangen over den nye YouSee app.

jeg har en tv boks, hvor jeg klagede over gentagne genstarter efter den nye app. Da jeg fik afsløret at jeg ikke kørte kablet kunne jeg høre utålmodigheden i den anden ende. Løsningen er at køre kablet var svaret.

det svar kan jeg ikke bruge til noget, da alt i dag inklusive mit tv kører trådløst og det gjorde boksen også fejlfrit før denne opdatering.

få det nu fikset , det er os i lever af 


7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @KornerupLarsen 

Lad os få kigget på det.

Du skriver at din klage gik gentagne genstarter - altså var det at boksen spontant genstarter, eller er problemet at du er nødt til at genstarte fordi boksen hopper af internetforbindelsen? 

Det er bare så jeg ved hvad det oprindelige problemet egentlig er. 

Badge

Jeg var nødt til at genstarte fordi billedet pixellerer. Efter jeg har skiftet til det kabel som åbenbart er det der duer skal jeg kun genstarte 1 gang om dagen. Det gør jeg når skærmen pixelerer så jeg venter til problemet opstår. Det er først opstået efter seneste opdatering af boksen. Jeg venter på en snarlig opdatering

Omdømme 6
Badge +8

Tak for uddybning. Hvis det har hjulpet på pixeleringerne at kable, så er det i hvert fald noget med internetforbindelsen på boksen - men jeg giver dig ret i, at det ikke burde være nødvendigt når det tidligere har virket. 


Jeg ved at der i denne uge bliver sendt en mindre opdatering ud til boksen, så skulle forbedre wifi-forbindelsen - så måske det kan gøre en forskel for dig også. Hvis du fortsat oplever daglige pixeleringer når vi rammer næste uge, så synes jeg dog at vi skal få kigget på om det skal fejlmeldes. I så fald, er du velkommen til at vende tilbage her i tråden.

Badge

Samme oplevelse her! Kører også trådløst til boks, og der var ingen problemer før opdateringen!!

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Ospan 

I så fald, bør du også oplever forbedringer når rettelsen sendes ud. 

Hold gerne øje med boksen over de næste par dage, og i starten af næste uge - hvis ikke du mærker en forbedring i den trådløse forbindelse på boksen, så vend meget gerne tilbage her. 

hej@jsn

Jeg forstår ikke helt det med et kabel og er enig i, at vi vel alle har wifi forbundne bokse(jeg Humax YS 4000), men flere forsøg på at forbinde forfra har ikke hjulpet, og så finder jeg mærkværdigt, at jeg fik en ny router, der hjalp på flimmeren, men til gengæld betød et helt nyt, og for mig forringet system, hvor besværligt at slette og uoverskuelighed ved optagelser.. Nu er de umulige at slette og uoverskuelige. I det gamle var serieoptagelser listet under hinanden, så man altid vidste, hvortil man var kommet i rækkefølgen. Yousee tekniker påstår, at forbedring er undervejs. indenfor uger!

Omdømme 6
Badge +8

Hej @hubertnielsen 

Det er langt fra alle der kører trådløst på deres TV-bokse - faktisk vælger en ret stor del af kører med kabel, såfremt deres boks alligevel står i nærheden af deres modem. Men det er klart, at hvis de to ikke er i samme rum, så skal man kunne køre trådløst. 

Men for lige at være sikker - er problemet at du oplever at boksen mister det trådløse signal eller hvordan? 

Vi arbejder løbende på af forbedre boksen og udbedre de fejl der opstået - jeg tør dog ikke give en tidshorisont på de enkelte fejl herfra. 

Besvar