Spørgsmål

Disney+ skiftevis sortskærm og billed.


Omdømme 1
Badge

Når jeg forsøger at se noget via Disney+ app,der er i tv-boksen Humax,så er det umuligt,da der skiftevis er sort skærm og billede på,det virker fint med at se tv via boksen,men Disney+ virker ikke mere,det har virket helt fint før,Humax boksen er tilsluttet et Samsung Smarttv,jeg har også prøvet at genstarte boksen uden det har hjulpet.

Jeg kan fint se Disney+ via mit Appletv,det er “bare” holdt op med at virke via tv-boksen,jeg kan se på forummet at der er mange der har problemer,med boksen og Samsung tv efter en update,kan mit problem også være pga den opdatering,det har som sagt virket fint før?


6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har du et Samsung Smart TV hent appen til TVet, ingen grund til boksen skulle stå tændt...

Omdømme 6
Badge +8

Hej @René H. 

Jeg har hørt fra en anden kunde faktisk, som oplevede det du beskriver - altså at skærmen nærmest “blinker” når han bruger Disney+ appen på boksen - og alt andet virker som det skal. Jeg tror derfor umiddelbart bare at vi skal have fejlmeldt det. 

Jeg sender dig lige en privatbesked. 

Omdømme 1
Badge

Hej Louise.

Det er præcis det der sker.

mail sendt.

Jeg har samme problem. Nogle råd? /Anders 

Omdømme 7
Badge +9

Fejlmelding. Det er dog nok allerede noteret at der er det problem.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har samme problem. Nogle råd? /Anders 


Det er ikke konstateret som et generelt problem, så lige nu kan vi ikke gøre andet end at fejlmelde. Det skal lige siges, at vi ikke selv kan genskabe problemet når vi tester Disney+ appen vores forskellige bokse, så lige nu kan det heller ikke siges om det er generelt. Når det er sagt, kan vi selvfølgelig aldrig udelukke det. 

@ABeren; Har du haft ringet ind til vores Support? 

Besvar