Svar

De nye Humax bokse er det også en erstatning for den gamle TDC harddisk boks man feks. har i stuen?


Badge

De nye Humax bokse er det også en erstatning for den gamle TDC harddisk boks man feks. har i stuen, eller er de kun til at skifte med dem der er i køkken', gæsteværelse osv. ?

icon

Bedste svar af Radiomanden 1 May 2023, 17:31

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Ja, Cisco boksene udfases, og det er en Humax 5000 som erstatter dem.

 

Badge

Ok, det vil sige den Cisco-TV-boks jeg har i stuen skal erstattes med en Humax YS-5000 (i mit tilfælde)

og i de andre tre rum med de mindre TV-bokse, skal de også erstattes af Humax YS-5000?….dvs. at jeg så har 4 ens Humax bokse?!…..førhen (nu) afspiller jeg alle optagede programmer fra stue-boksen uanset i hvilket rum jeg ser en optagelse fra…..har de nye Humax-bokse harddiske, eller hvordan fungerer det når man optager?

Omdømme 7
Badge +9

Humax 5000 optager intet, der reserveres en adgang til “optagelsen” på en server, som de bokse man har kan tilgå, såvel at det kan ses på App og Web TV.

Du har sikkert læst om det her på forummet.

Badge

Ok, tak for info…..dælme ikke meget info man har fået omkring dette og….bare en kasse med fire bokse :-)

 

Vidste ikke der var dette forum, så er her for første gang :-)

Omdømme 7
Badge +9

Der er skrevet om alle de nye bokse her på forummet da de kom, frem først kom Humax 2000 til Coax for 5-6 år siden, senere kom 4000 til Coax, og her til sidst 5000 til Fiber/DSL

Du har været registreret her på forummet siden April 2011.

Badge

Time goes, anede jeg ikke…..har jeg mon postet noget før (ser ikke sådan ud) ?!….men fedt at man kan spørge og få svar så hurtigt :-)

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @jensby01 

Dejligt du har genfundet vejen til vores forum😊

@Radiomanden har svaret dig kan jeg se og det er helt rigtigt som der skrives angående boksene. 

Skriv endelig igen her i tråden, hvis der fortsat er noget du mangler svar på👍🏻

(Det ser ud til, at det er første du gang du skriver her på forum)

Besvar