Spørgsmål

Bevarelse af gamle optagelser


Badge

Jeg har været lidt længe om det, men nu SKAL jeg have en ny TV-boks (siger Yousee!). Når jeg har tøvet med at få den bestilt, skyldes det, at jeg har optagelser på den gamle, som jeg jeg skal bruge som research til et bog-projekt, Er der slet ikke nogen som helst mulighed for, at man kan overføre optagelser fra den gamle boks til fx. en computer eller andet, inden der bliver lukket for den??

Og nej! Jeg kan ikke finde optagelserne som streaming! Så hvis jeg mister adgangen til den gamle boks, ryger projektet i vasken!


2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke muligt at flytte optagelser fra 2000 boksen over på et andet medie, de er kopi beskyttet. Boksen lukkes når den nye modtages, eller måske før, det har en anden bruger været ude for. Nej det er heller ikke muligt at at flytte optagelserne hvis HDDen fjernes og tilsluttes en PC.

Omdømme 6
Badge +8

Hej Dorte 

Der er desværre ikke rigtig nogen løsning der gør det muligt at beholde optagelserne fra din gamle boks. 

Man kan kun have én aktiv boks ad gangen, og da optagelserne der ligger på den gamle boks er beskyttet af rettigheder, kan de ikke lægges ned på eksempelvis en computer. 

Jeg beklager mange gange. 

Besvar