Spørgsmål

beovision 11 og humacys5000 fjenbetjening


Badge

Kan ikke kode min fjernbetjening til at virke sammen med beovision11. Bang og Olufsen er ikke nævnt under mærker derfor er det naturligt at vælge 0 for andre mærker som der står i manualen men det virker ikke


11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

You See garanterer ikke at der kan kodes til alle TV fabrikater. Det der kan gøres at at bruge CEC funktionen som ligeledes må være på et B&O, derved kan Humax’en tænde/slukke TVet når den tænder/slukker, lyd betjenes så vil Humax, ikke på TVet.

Lyd på Humax skal være Stereo.

Badge

Ja det er så præcis det der ikke virker. Yousee burde som et dansk firma deklarere at deres produkt ikke spiller sammen med B&O i stedet vælger man at bruge et kinesisk produkt

Omdømme 7
Badge +9

Humax har hovedkvarter i UK, TV boksene, dem som YS bruger i alt fald, er fremstillet i Polen.

B&O er ikke videre kompatibelt med fremmed udstyr.

Badge

Det hjælper ikke på at man ikke deklarer tydeligt. Min gamle boks har fungeret hel upåklageligt med min Beo1 fjernbetjening

Omdømme 7
Badge +9

Som skrevet, så oplyses det at der ikke kan garanteres funktionalitet med alle TV fabrikater.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Perc1960 

Jeg beklager, men Radiomanden er inde på det rigtige, nemlig at vi desværre ikke kan garantere, at dette virker lige godt på alle producenters tv'er🤔

Hvorfor er det at Yousee absolut skal ændre den TV boks som fungerede ganske udemærket. Som kunder bliver vi ikke engang spurgt. Mit B&O tv kan heldigvis tage et TV kort og jeg skifter nu til Norlys. De har den løsning og jeg skal ikke mere have en dum TV-boks og kan smide min sprit nye grimme fjernbetjening fra Yousee i skraldespanden. 

Hej @Perc1960 

Jeg beklager, men Radiomanden er inde på det rigtige, nemlig at vi desværre ikke kan garantere, at dette virker lige godt på alle producenters tv'er🤔

Hvis Yousee kommer med et dårligere produkt kommer vi som kunder til at finde en anden udbyder. Dumt gjort Yousee.

Omdømme 7
Badge +9

Der er så som du sikkert vedkommer et nyt alternativ i form af deres Streamer, så stort set er en Google TV men med You See Play App’en som Overlay.

https://digitalt.tv/yousee-streamer-test/

 

Jeg læser denne tråd sådan at man ikke kan synkronisere den nye YouSee tv-boks med B&O fjernbetjening - er det virkelig rigtigt forstået? 
I givet fald under al kritik - og som der bliver skrevet - vi bliver ikke engang spurgt om vi vil skifte tv boks. 
 

 

Omdømme 7
Badge +9

Som @Louise skrev i et andet opslag, så kan det ikke garanteres at man fortsat kan gøre det, men så længe at man med Humax Remoten kan tænde boksen som så tænder TVet, og man kan skrue op/ned for lyden, så  må det da være godt.

 

Besvar