Spørgsmål

APP LG


Omdømme 1
Badge

Hermed endnu en utilfreds kunde. Det er nærmest skandaløst at i opdaterer en app til LG der herefter viser sig fuldstændig ubrugelig. Programmerne “hakker” hvert 10 sek.

Man burde forvente at en udbyder af jeres størrelse må håndtere dette problem straks når i - som nu - kan konstaterer at en stor del kunder er dybt utilfredse.

Kom nu igang!!!!


18 Kommentarer

Badge

Har samme oplevelse efter app opdatering til LG. Ud over en hakkende/laggende oplevelse specielt hvis der benyttes “start forfra”, så tager appen også lang tid at loade sammenlignet med ned Netflix, Amazon eller HBO.
 

@Yousee i bør kigge på appen og få det fikset

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Anders.D og @kvaedehuset 

Vi vil meget gerne kigge på det, da fejlen naturligvis skal rettes. 

Lige nu indebærer det dog, at de kunder der har problemet skal fejlmeldes individuelt. 

Jeg har derfor sendt jer begge en privatbesked. 

Den er fuldstændig gal her også.

ALT HAKKER og den tager flere minutter om at starte.

har Lg fra 2019.

Jeg vil ha den gamle app tilbage tak

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Annepip 

Kan du oplyse det fulde modelnummer på dit TV? Så går jeg videre med det. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 
 

Der kommer en rettelse ud til LG appen i løbet af dagen i dag. 

I den rettelse har vi lavet nogle optimeringer til appen, men vi kan ikke garantere at det løser problemet for alle og på alle modeller. 

Vi monitorerer fortsat og arbejder på at gøre appen bedre og bedre over tid og vi overvåger performance og feedback til løbende optimering af den.

I må gerne holde øje over de næste par dage, og så melde tilbage her om, om rettelsen har forbedret afspilningen hos jer. 

Samme problem her, man stiller sig uforstående overfor hvorfor alle med LG TV nu skal til at oplyse model osv. man kan jo kun trække på smilebåndet at tænke sit omkring det produkt man betaler for 🙄 og kvaliteten deraf. 
Kan se noget skulle være gjort idag, lad mig bare sige, det har ikke virket for alle, starter man app på sit TV så skal man virkelig væbne sig med tålmodighed hvis man skal se noget. 

LG model 65NANO766QA 

Så må vi se. Men det lyder til at have lange udsigter. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @LarsJr21 

Jeg synes egentlig ikke det er så mærkeligt at vi skal bruge modelnumre når fejlen netop ikke rammer alle modeller. Det er naturligvis ikke noget vi ber’ om for at genere vores kunder. 

Som jeg også nævner, så kan vi ikke garantere at det løser problemet for alle. 

Jeg skal lige være sikker her - oplever du primært at appen er langsom ved f.eks. kanalskift og lignende, eller oplever du også at det hakker når du afspiller? Den rettelse der blev sendt ud i går, havde primært fokus på, at rette afspilningsproblemet. De andre ting - som f.eks. at appen er appen kan være langsom på nogle modeller, er stadig noget vi har fokus på. 

Det er okay du ikke syntes det, men lige nu betaler jeg for noget jeg ikke får og i ved ikke om i kan lave det, app er nærmest død og ufattelig langsom, kan tage op til 5 min før man overhovet får noget liv i den og sker det så er det nærmest umuligt at skifte mellem kanaler, kan tage nye 5 min at skifte 2 kanaler “op” hvis ikke at app allerede har fået fjernsynet til at fryse fuldstændigt og man derfor skal tage power for at slukke eller genstarte. 
så siden jeres opdatering har ingen kunne bruge app på TV - ud over alle de andre streamingtjenester som virker fint. 

Omdømme 6
Badge +8

Hvis vi skal kunne løse en fejl, at vi naturligvis nødt til at have noget information. Det er ikke alle LG fjernsyn der oplever den her fejl, så det er forkert at sige, at ingen har kunnet bruge opdateringen. 

Når det er sagt, så forstår jeg godt, at det er utilfredsstillende at det lige nu ikke virker som det skal. Vi har som nævnt fokus på, at appen er langsom på nogle modeller. 

Hvilken årgang er din model fra? Jeg synes ikke lige jeg kan finde svaret når jeg google den. 
 

2023

Omdømme 6
Badge +8

Okay - så er det noget andet der spiller ind, og det skal vi have fejlmeldt. 

Vi kan ikke med 100% sikkerhed sige at tingene ikke hænger sammen, men det her med at appen skulle være langsom er kun konstateret på de ældre modeller - så her er vi nødt til at gå kigget nærmere på det. 

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Badge

Vi må tilslutte os klagesangen.

Har et LG OLED65C8 og den nye app giver mange problemer:

-ekstrem langsom opstart 

-mange gange starter den slet ikke og app/fjernsyn skal genstartes

-kanaler kan ikke afspilles om natten! ja, vi får en fejl hvis vi vil se andet end DR og TV2 i nattetimerne, men ikke i dagtimerne

-generelt mange udfald

 

Vil sætte pris på noget hjælp/opdatering meget hurtigt da er for dyrt ikke at have en begrænset adgang til sine kanaler gennem jer!

Mvh

Henrik

Omdømme 6
Badge +8

Hej @HHOLED 

Som nævnt her i tråden, så ved vi at appen er langsom på nogle modeller - det er noget vi arbejder på, men jeg kan ikke sige hvornår der evt. er en forbedring klar. 

Ifht. at kanalerne ikke kan afspilles om natten, så er dette en generel fejl - der skulle være et fix klar til denne fejl snart, forhåbentlig i denne uge, men vi mangler den sidste afklaring før jeg kan sige det med sikkerhed. 

Du nævner derudover at den nogle gange slet ikke kan startes - hvordan opleves fejlen her? Altså kommer der en fejlbesked, eller sker der bare ikke noget når du trykker på den?

Ifht. udfald, er det så udfald hvor appen loader eller hvad sker der helt præcist? 

Badge

Ok, vi må afvente.

Af og til ved opstart kommer den første gang YouSee logo og så går skærmen i sort og så sker der bare ikke, hvor der normalt kommer endnu en gang YouSee logo inden appen laaangsomt starter.

De udfald vi har oplevet er ikke ved start men mit i programmer, hvor det hele bare stopper og man må gå tilbage og starte programmet igen

Omdømme 6
Badge +8

Okay - de to ting er umiddelbart ikke meldt ind som generelle fejl, så det må vi få fejlmeldt hvis det er. 

Kan du, i indtillinger i selve appen, tjekke hvilken version du har? 

Badge

vers. 0.1.1

 

Så kan jeg bidrage med tilsvarende oplevelser og et modelnummer:

Over 50 sekunders opstart.

Skifter jeg fra YouSee til fx Netflix eller Youtube og tilbage til Yousee igen, skal jeg igennem samme lange tur for at få livesignal. De heldige gange. Mange gange får jeg et skilt, hvor der står: ”Hovsa! Der skete en fejl hos os. Vi kigger lige på det. Du kan prøve igen om et par minutter.”  Sandheden er at jeg kan prøve herfra og til dommedag, der kommer ikke noget signal. Selv ikke hvis jeg tænder og slukker tv-et. Der er åbenbart en lækker cache et eller andet sted, der kræver sluk på kontakt væg for at resette helt.

YouSee Play app-version 3.0.6

LG OLED55C9PLA

WebOS TV-version 4.9.7-17 (goldilocks2-gyoen)

 

Omdømme 6
Badge +8

@HHOLED; Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan få fejlmeldt de to ting du nævner. 

@Lars E; Den fejl du nævner - altså “hovsa”-fejlen - skal fejlmeldes. Så jeg sender dig lige en privatbesked, så vi kan få det gjort. 

Besvar