På MacBook Air, med macOS Sonoma, er det tæt på umuligt at browse med en aktiv Yousee sikkerhedspakke. Har prøvet at fjerne samtlige udvidelser uden at det har hjulpet. Kun at fjerne Yousee sikkerhedspakke giver den forventede browser hastighed. Lige så snart YouSee sikkerhedspakken geninstalleres er problemet tilbage.
Hej
Det lyder da bestemt også mærkeligt. Jeg prøver lige at undersøge med den ansvarlige afdeling.
Du hører fra mig.
Hej igen Peter
Jeg har nu fået en tilbagemelding, og det er umiddelbart ikke noget vi har hørt om før - eller som vi kan genskabe. Jeg har derfor et par spørgsmål du gerne må besvare.
1 - Sker det i flere forskellige browsere? Hvis ja, hvilke?
2 - Har du testet om samme problem sker på flere enheder, såfremt du har flere?
3 - Er det wifi eller kablet?
Hej Louise
1 - Det sker både på Safari (Version 17.2.1 (19617.1.17.11.12) og Google Chrome (Version 120.0.6099.234 (Officiel version) (x86_64)
2 - De eneste andre enheder jeg har er iPhone og iPad, her er problemet ikke til stede.
3 - Det er WIFI
På begge browsere er svartiderne helt uacceptable. De eneste udvidelser jeg har installeret er ‘Browserbeskyttelse fra F-secure’.
Som sagt, fjerner jeg Sikkerhedspakken forsvinder problemet, og svartiderne er OK.
Mvh
Peter
Tak for tilbagemeldingen.
Nu nævner du at du fjerner sikkerhedspakken - så det er hele sikkerhedspakken du deaktiverer? Eller er det browserudvidelsen “f-secure” du deaktiverer/fjerner?
Hele sikkerhedspakken fjernes.
Har samme problem som Peter8200
Jeg fik faktisk aldrig en sidste tilbagemelding fra den ansvarlige afdeling, så jeg tror bare at vi må fejlmelde de kunder der oplever problemer. Det lader dog ikke til at være noget generelt.
Besvar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.