Svar

SMS i dag at jeg får ny Voice mail imorgen men at jeg i dag kan gå på link og få hjælp


Badge

Hej. Jeg har i dag 19/6 2023 fået en SMS at jeg i morgen får ny Voice Mail og skal ændre besked og kode. Der er et link med, jeg kan gå på for at få eventuel hjælp er det fup, der så afkræver mig personlig oplysninger ? Jeg har mobil hos YouSee

icon

Bedste svar af PeterA4 19 June 2023, 18:20

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du går ind på https://yousee.dk/hjaelp/artikler/nyvoicemail, der kan der læses om den.

/Redigeret af Kasper, YouSee Forum teamet: tilrettet link

Omdømme 6
Badge +8

Hej. Jeg har i dag 19/6 2023 fået en SMS at jeg i morgen får ny Voice Mail og skal ændre besked og kode. Der er et link med, jeg kan gå på for at få eventuel hjælp er det fup, der så afkræver mig personlig oplysninger ? Jeg har mobil hos YouSee

Det lyder ikke helt rigtigt.. hvis du kører en mus over linket kan du se hvad det indeholder.

Normalt ringer man til det nr. svarer er og indtaler besked der, samt eventuelt pinkode.

Edit: kan opsættes på 20171717 ifølge dette link

Omdømme 7
Badge +9

 

Omdømme 6
Badge +8

Der står man skal ringe til sin voicemail, så er det på plads 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Muligvis, har ikke brug for den, hvis nogen vil kontakte mig så ringer de nok igen, eller sender en SMS.

Badge

Du går ind på YouSee.dk/hjælp/artikler/nyvoicemail, der kan der læses om den.

Tak ! Det var det jeg ikke turde, for jeg har for nyligt fået en falsk mail der udgav sig for at være YouSee 

mvh.

Omdømme 7
Badge +9

Det er You See der har sendt den SMS, men siden er er ikke tilgængelig af en eller anden årsag. 

Du går ind på YouSee.dk/hjælp/artikler/nyvoicemail, der kan der læses om den.

Tak ! Det var det jeg ikke turde, for jeg har for nyligt fået en falsk mail der udgav sig for at være YouSee 

mvh.

Det korrekte link er: yousee.dk/hjaelp/artikler/nyvoicemail

Skrives hjælp i stedet for hjaelp får man fejlen “Siden findes ikke”.

Omdømme 7
Badge +9

Kan se at jeg har en skrivefejl i linket.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @ForumBrugernavn83 

Du skal ikke følge noget link direkte fra en SMS eller noget, men gør som vores gode superbrugere skriver, for opsætte den nye voicemail😊

Besvar