Svar

Indstilninger af beskyttelse appen.


Badge

Kan man seriøst kun stå beskyttelse til og fra og intet andet?

Har et problem da sporingsbeskyttelsen blokere noget til min server, er der ingen steder hvor man kan gå ind og tillade et bestemt sted uden  at man skal slå sporingsbeskyttelse helt fra?

 

På forhånd tak.

icon

Bedste svar af Kasper 23 October 2023, 11:25

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Umiddelbart ser det ud til at der kun er denne mulighed. Vil mene at den er lavet til beskyttelse i almindelighed og ikke til til f.eks serverhosting og andet.

 

Badge

Virker bare mærkeligt at skulle vælge alt eller intet, kan forstille mig en del løber ind i problemer med tiden.

Omdømme 7
Badge +9

Det er vel nok de færreste kunder der har brug for den slags adgang. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @bonvang 

Der er kun de muligheder i appen der ses, men kan du evt. lave en indstilling på selve routerens web-interface, som kan hjælpe dig med det du ønsker? 

Måske en portforwarding eller noget i den dur? Vi er ikke eksperter i den slags opsætninger, men det kan være, at en ande bruger her på forummet kan hjælpe.

Badge

Det er desværre ikke nok, så jeg har valgt at slå sporingsbeskyttelsen fra, men tak for dit forslag.

Jeg kan indskyde, at både browser- og sporingsbeskyttelse fungerer ved DNS-hijacking, hvor F-Secure suverænt bestemmer, om en given adresse skal blokeres eller ej (alle DNS-opslag sendes til deres “Sky” - også selvom begge funktioner deaktiveres i app’en).

Badge

Tak @Logan  men F-Secure fås ikke til en Synology NAS.

Har en masse andet sikkerhed på den som kan bruges, og på en pc er jeg også godt dækket inde, syntes bare at det var mærkeligt at man ikke kunne lave nogle undtagelser i sporingsbeskyttelsen.

Besvar