Spørgsmål

Telefonisk kontakt til kundeservice

  • 28 September 2023
  • 9 kommentarer
  • 1973 visninger

Omdømme 2
Badge +4

Hej YouSee-kunder

Er der nogen som har et tip til hvordan man kommer i telefonisk kontakt med YouSees kundeservice? Jeg har nu prøvet at ringe adskillige gange over de sidste mange uger, men jeg får altid at vide at de har “meget travlt”, hvorefter røret bliver smækket på. Og det er selvfølgelig først efter jeg har brugt 3 minutter på at vælge afdeling, indtaste kundenummer osv... Det er lidt trættende, især når man arbejder til dagligt og skal bruge sine pauser på det.
Jeg har også prøvet “Bestil opkald”-funktionen (https://yousee.dk/rmo/service-kontakt?icid=kontakt) som påstår at ringe en op efter 30 sekunder, men der hører jeg heller aldrig noget.

Er der et trick til at komme i kontakt med dem? Måske en mailadresse man kan skrive til og bestille et opkald?


Denne tråd kan ikke kommenteres

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

YouSee 70704040.  Mail adresse i bunden af alle deres sider, der er lange svartider. Opringning bestilles via den dertil værende funktion. Det vedrører vist kun salg.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @laksen 

Det er ingen hemmelighed at vi får mange opkald og chats ind og har gjort det længe. Det lyder dog underligt at du over så lang en periode ikke engang er blevet sat i kø. 

Det er korrekt, at bestil opkald-funktionen kun er til salg og abonnement - men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din henvendelse drejer sig om. 

Kan du uddybe lidt? Så vil jeg gerne sørge for at der bliver set på din henvendelse - jeg skal blot lige vide hvilken afdeling vi skal have fat i. 

Omdømme 2
Badge +4

Hej @laksen 

Det er ingen hemmelighed at vi får mange opkald og chats ind og har gjort det længe. Det lyder dog underligt at du over så lang en periode ikke engang er blevet sat i kø. 

Det er korrekt, at bestil opkald-funktionen kun er til salg og abonnement - men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din henvendelse drejer sig om. 

Kan du uddybe lidt? Så vil jeg gerne sørge for at der bliver set på din henvendelse - jeg skal blot lige vide hvilken afdeling vi skal have fat i. 

Hej Louise

Sagen er den, at jeg bor i en forening uden DOCSIS 3.1, og har fundet ud af at jeg stadig betaler for udvidet upload (dvs. 1000/500 for dem på nye kabler).
Tidligere betød det at jeg kunne få 120-130 Mbit upload i stedet for 100, hvilket jeg syntes var de 50 kr. værd, men det er flere år siden I skruede ned for uploadhastigheden for os på gammel infrastruktur, så vi i stedet kun får 55 Mbit upload. Jeg troede at udvidet upload automatisk frafaldt dengang, men har ikke tjekket min regning før nu.

Så først og fremmest ønsker jeg at annullere udvidet upload. Jeg havde håbet på at kunne nå det inden min regning 1. oktober, men det er så for sent nu. 🙂
Samtidig ville jeg høre om det var muligt at få noget af det refunderet. Jeg er klar over at det er mit eget ansvar at tjekke min regning, men derfor synes jeg stadig det ville være god stil når en kunde har betalt for en ydelse som I rent fysisk ikke har kunnet levere, og derfor ikke har haft omkostninger for jer.

Jeg håber at du har mulighed for at sætte mig i forbindelse med nogen.

Omdømme 7
Badge +9

Som det tydeligt fremgår, så er det ikke tilladt med personhenførbare oplysninger, så kontonummer skal slettes.

 

Omdømme 2
Badge +4

Som det tydeligt fremgår, så er det ikke tilladt med personhenførbare oplysninger, så kontonummer skal slettes.

Ah, jeg troede kun det gjaldt oplysninger som er personhenførbare for offentligheden. Det er hermed slettet. 😊

Omdømme 7
Badge +9

Forummet er tilgængelig for alle, derved for offentligheden, men det er kun kunder der kan skrive her.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @laksen 

Tak for uddybning - og dét kan vi i hvert fald godt hjælpe med herfra 😊

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Omdømme 2
Badge +4

Det lykkedes mig at komme i kontakt med kundeservice i dag. Jeg har fået udvidet upload annulleret, og 4 måneder af merprisen refunderet, hvilket jeg synes er ganske rimeligt.

I må gerne slette dette indlæg, da det næppe er relevant for andre kunder. Men please overvej den der “ring mig op”-feature. I har vel ikke kun coax-kunder på foreningsaftaler, men også nogen som har valgt jer frivilligt og rent faktisk har mulighed for at skifte til en anden udbyder, og de skal jo ikke skræmmes væk. 🙂

Forummet er tilgængelig for alle, derved for offentligheden, men det er kun kunder der kan skrive her.

Min pointe var, at kundenumre forhåbentlig kun er personhenførbare internt i YouSee, og burde dermed have samme persondataværdi som et brugernavn her på forummet. Jeg regner ikke med at de har en offentlig opslagstjeneste hvor alle og enhver kan lave et YouSee-kontonummer om til navn og CPR-nummer. 😉

Omdømme 7
Badge +9

Forenings kunder har Coax, Fiber og DSL er kun til enkeltkunder ingen foreninger fordeler på de platforme. Et brugernavn er ikke person henførbare, de er/skal være anonyme, så jo kundenummer er person henførbare, og kan misbruges, det er heller ikke tilladt at skrive hvilken by man bor i hverken med navn eller postnummer.