Svar

Skriftlig kontakt til kundeservice?


Badge

Hvordan skriver man til YouSee hvis man ikke har mulighed for at ringe eller chatte i dagtimerne? Jeg kan hverken finde en mailadresse eller en kontaktformular på hjemmesiden…

Jeg har fået en mail om, at min abonnement snart ændrer sig. Jeg kan huske, jeg fik et brev for laaang tid siden om ændring, men jeg har desværre forlagt brevet, og nu kunne jeg bare godt tænke mig at vide hvad mit abonnement bliver ændret til.

Hvem kan hjælpe?

icon

Bedste svar af Kasper 17 October 2023, 10:24

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Nederst på denne side finder du en mail adresse. Men forvent ikke svar hurtigt. 

Badge

Tak for det, Slangefar :) Jeg prøver mailadressen og væbner mig med tålmod.

Omdømme 7
Badge +9

Vi må ikke oplyse det her, men hurtigst er nok at en fra Support her imorgen evt. kan sende dig en Privat besked om, hvad du kan skrive til...

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Andy46 

Du finder kontaktinformationer på yousee.dk/kontakt og der er også en mailadresse i footeren (i bunden af siden) på tværs af yousee.dk. 

Du kan oprette en tråd på forum 24 timer i døgnet og der er mange brugere herinde med en bred viden. Derudover samler forum-teamet også op på henvendelser og tråde via forum. 

YouSee er også på sociale medier frem til kl. 22. 

Omdømme 7
Badge +9

 

Jeg har fået en mail om, at min abonnement snart ændrer sig. Jeg kan huske, jeg fik et brev for laaang tid siden om ændring, men jeg har desværre forlagt brevet, og nu kunne jeg bare godt tænke mig at vide hvad mit abonnement bliver ændret til.

 

Sådanne informationer bliver også udsendt på Mail og SMS alt efter hvilken måde der er valgt til kommunikation.  Mobil stiger med Kr 10/måned fra 01.01.24

Besvar