Svar

Når tlf-samtale ikke er mulig grundet handicap?


Badge

Hej forum,

 

Jeg fik en mail fra yousee om at “kobber udfases” og “ring os op så vi kan sætte dig på fiber”.

 

Problemet er at mailen ikke kan svares på skriftligt (Kommer fra en ‘no reply’ adresse) og kun indeholder et tlf-nummer jeg skal ringe på.

 

Men grundet handicap kan jeg ikke benytte tlf-muligheden og kan derfor ikke svare på emailen og komme videre.

 

Så hvordan opnår man en skriftlig mulighed når yousee aldrig nævner en email-adresse man kan skrive tilbage til?

 

Det eneste alternativ jeg lige kan få øje på selv, er at bestille 5G-internet (Som jo næppe er så godt som kablet forbindelse) til hjemmet hos et andet firma (Da yousee’s tilsvarende 5G tilbud til hjemmet er en del dyrere for væsentlig mindre data), men jeg er ellers godt tilfreds med det kobber-bredbånd jeg har pt hos yousee (Bare ikke at man aldrig kan komme i skriftlig kontakt med dem, hvilket jeg faktisk synes er meget underligt)

 

Er yousee bare ikke handicap-venlig, eller har de en email til den slags som jeg bare ikke kender fordi de aldrig selv nævner den?

 

Mange tak

jacob.

icon

Bedste svar af Slangefar 28 August 2023, 16:23

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Kig nederst på denne side og du vil se en mail adresse. Ellers er der at kontakte YouSee på Facebook. 

Omdømme 7
Badge +9

Deres E Mail adresse til kundeservice står nederst på deres sider, også på denne side. Der kan gå op til 5 dage før der kommer svar.

Badge

Der kan man bare se, jeg prøver om der er hul igennem den vej.

 

Mange tak.

Besvar