YouSee gør klar til 1.000 Mbit/s



Vis første besked

77 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +1
her kan man se hvilket udstyr der skal udskiftes, incl første antennestikdåse. Det er fra Yousee´s indblik blad til foreningerne


Betyder det så, at hvis det nye anlæg er etableret, så skal den første stikdåse først skiftes, hvis man ikke ønsker den meget høje hastighed?



Jeg havde forestillet mig, at man, når man ombygger anlægget, tager kontakt med de kunder, der har internet, og får udskiftet dåserne samtidig

Og så havde jeg forestillet mig, at når kunder køber de høje hastigheder, så kommer yousee ud med en tekniker

Jeg venter selv på udskiftning, men der er så pga. vi går fra sløjfe til individuelt, de nye kabler hænger allerede udenfor vores bygning

Vi har ingen kabler udenfor. Kablerne er trukket fra de fem kældre op til den enkelte lejlighed sammen med de gamle telefonkabler.
Jeg har ingen fornemmelse af, hvor mange, der ønsker den høje hastig. Skulle jeg gætte vil det maks. være en håndfuld af de 216 ejere. Pris og behov betyder meget.


Årsagen til at jeg har dem hængende, det er fordi alle skal have individuelt TV i ejendommen, så de skal ind og montere ny stikdåse til alle, og så afmonteres de gamle.

Kunne godt forestille mig at de kunder med internet hos dig, får tilbuddet om udskiftnin af stikdåse, I skal jo ikke have udskiftet kabler, da I ikke har sløjfeanlæg
Omdømme 7
Badge +1
Jeg har en tråd omkring docsis 3.1 https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/hvornar-korer-man-docsis-31-internet-teknologi-hvornar-man-fa-det--99040/index1.html#post111283

Besvar