YouSee gør klar til 1.000 Mbit/s



Vis første besked

77 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +1
Kasper prøv at se, dette er printscreen fra igår og idag.

Læg mærke til hvad der står neden under hastigheder med små bogtaver:D





Og inde i mit Yousee stod der heller ikke 50 i download men 46 i stedet.
Idag står der 50, som jeg betaler for

Det er der misforståelsen kommer fra
Omdømme 7
Badge +6
Nu ligger det helt fast. Hvis en forening har et opdateret anlæg, som de selv ejer, forlænges bindingsperioden med fem år. Så kommer det ikke til at koste noget for foreningen.
Hvis du ikke ønsker at have sikkerhedspakken med i dit bredbåndsabonnement er du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 70704040 for at få en dialog omkring en løsning der passer bedre dig.

Jeg ved godt, at I ikke er meget for det, men kan I ikke bare melde prisen ud? Det kommer jo ud før eller senere. 🙂
Omdømme 7
Badge +6
Hej Alle

Lige et par input 🙂

Lad os starte med hastighederne. Det er DSL forbindelsen via telefonstikket, at bredbåndshastighederne er en "op til" hastighed. På fiber- og kabeltv(coax) platformen, er der stadig tale om garanterede hastigheder.

Hvis du ikke ønsker at have sikkerhedspakken med i dit bredbåndsabonnement er du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 70704040 for at få en dialog omkring en løsning der passer bedre dig.

Hvad så med os, der i forvejen betaler 29 kr./md. for sikkerhedspakken?
Omdømme 7
Badge +6
Hej Alle

Lige et par input 🙂

Lad os starte med hastighederne. Det er DSL forbindelsen via telefonstikket, at bredbåndshastighederne er en "op til" hastighed. På fiber- og kabeltv(coax) platformen, er der stadig tale om garanterede hastigheder.

Hvis du ikke ønsker at have sikkerhedspakken med i dit bredbåndsabonnement er du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 70704040 for at få en dialog omkring en løsning der passer bedre dig.

Når jeg går ind på "Mit YouSee" står der bl. a.:
Bredbånd
min adr.
97,0/19,0
MBit

Min forbindelse er 100/20. Har dog ingen problemer med at nå hastigheden. Normalt ligger den på +110/+25. Det er både kablet og trådløst.
Omdømme 7
Badge +1
Hej Alle

Lige et par input 🙂

Lad os starte med hastighederne. Det er DSL forbindelsen via telefonstikket, at bredbåndshastighederne er en "op til" hastighed. På fiber- og kabeltv(coax) platformen, er der stadig tale om garanterede hastigheder.


Dagens printscreen var da jeg var logget ind, hvis jeg ikke er, så siger den




Min måler 57/12, men jeg ville være særdeles utilfreds, hvis jeg kun fik 35/5, som der står neden under min hastighed. Og jo, det er coax, ikke DSL 😃
Omdømme 7
Badge +6
Modtaget fra YouSee:
Nye bredbåndspakker
Med de nye bredbåndspakker introduceres også nye hastigheder og samtidig justeres prisen på udvalgte hastigheder.

Eksisterende kunder beholder deres nuværende indhold som fx C More og der sker ingen ændring i deres pris.

Torsdag 11. maj kan I hente materialer til jeres hjemmeside eller omdeling til jeres medlemmer/beboere.
Omdømme 7
Badge +9



Når jeg går ind på "Mit YouSee" står der bl. a.:
Bredbånd
min adr.
97,0/19,0
MBit

Min forbindelse er 100/20. Har dog ingen problemer med at nå hastigheden. Normalt ligger den på +110/+25. Det er både kablet og trådløst.


Hej joern

Det vil blive rettet til hurtigst muligt af vores udviklere 🙂
Omdømme 7
Badge +9
Min måler 57/12, men jeg ville være særdeles utilfreds, hvis jeg kun fik 35/5, som der står neden under min hastighed. Og jo, det er coax, ikke DSL :D

Hej mich

Får du stadig "op til" når du er logget ind? Det gør jeg ikke her, når jeg ønsker at få vist porteføljen mens jeg er logget ind.
Omdømme 7
Badge +1
Min måler 57/12, men jeg ville være særdeles utilfreds, hvis jeg kun fik 35/5, som der står neden under min hastighed. Og jo, det er coax, ikke DSL :D

Hej mich

Får du stadig "op til" når du er logget ind? Det gør jeg ikke her, når jeg ønsker at få vist porteføljen mens jeg er logget ind.


Ikke når jeg er logget ind, så er det ok, men når jeg logger ud, så står det der
DVS nye kunder der ikke er logget ind ser 35/5 på 50/10

https://yousee.dk/bredbaand/overblik.aspx
Omdømme 7
Badge +1
Hvis du ikke ønsker at have sikkerhedspakken med i dit bredbåndsabonnement er du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 70704040 for at få en dialog omkring en løsning der passer bedre dig.

Jeg ved godt, at I ikke er meget for det, men kan I ikke bare melde prisen ud? Det kommer jo ud før eller senere. :)


Det kom så ud på facebook idag. Du kan spare 9 kr ved at fravælge sikkerhedspakken.
Omdømme 7
Badge +6



Når jeg går ind på "Mit YouSee" står der bl. a.:
Bredbånd
min adr.
97,0/19,0
MBit

Min forbindelse er 100/20. Har dog ingen problemer med at nå hastigheden. Normalt ligger den på +110/+25. Det er både kablet og trådløst.


Hej joern

Det vil blive rettet til hurtigst muligt af vores udviklere :)

Er rettet - tak for det.:D
Omdømme 7
Badge +1
Kasper

Der står stadig f.eks. minimum 35/5 Mbit ved coax 50/10 Mbit produktet (man skal ikke være logget ind)

https://yousee.dk/bredbaand.aspx

Omdømme 1
Skriver os lige her:

Jeg har lige bestilt 1000/100 hos jer, hvor langtid går der før det træder i kræft?

Og vil nemlig også gerne betale den 50'er mere for at få ekstra upload!

Kan nemlig se når jeg bruger speedtest.net at jeg stadig har 300/60.

Der stod nemlig også da jeg bestilte det at det routeren skulle genstarte og så skulle det træde i kraft med det samme, men det er ikke sket?

Og jeg har allerede docsis 3.1 router.
Omdømme 7
Badge +1
Skriver os lige her:

Jeg har lige bestilt 1000/100 hos jer, hvor langtid går der før det træder i kræft?

Og vil nemlig også gerne betale den 50'er mere for at få ekstra upload!

Kan nemlig se når jeg bruger speedtest.net at jeg stadig har 300/60.

Der stod nemlig også da jeg bestilte det at det routeren skulle genstarte og så skulle det træde i kraft med det samme, men det er ikke sket?

Og jeg har allerede docsis 3.1 router.


Jeg tror man skal ringe til kundeservice for at bestille ekstra upload til 50kr , men prøv evt- Facebook eller ringe 70704040
Omdømme 1
ja men mener mere hvornår jeg får den 1000/100 forbindelse den skal jeg vel i bund og grund først have.. og så kan jeg ringe og få upload højere bagefter.

Syntes bare det er underligt at der stod at routeren ville genstarte og at jeg ville få den nye forbindelse med det samme, for det er nemlig ikke tilfældet..
Omdømme 7
Badge +1
Hvad er det for en router ?
Omdømme 7
Badge +6
Skriver os lige her:

Jeg har lige bestilt 1000/100 hos jer, hvor langtid går der før det træder i kræft?

Og vil nemlig også gerne betale den 50'er mere for at få ekstra upload!

Kan nemlig se når jeg bruger speedtest.net at jeg stadig har 300/60.

Der stod nemlig også da jeg bestilte det at det routeren skulle genstarte og så skulle det træde i kraft med det samme, men det er ikke sket?

Og jeg har allerede docsis 3.1 router.

Jeg har også en docsis 3.1 router, men kan ikke få den høje hastighed før foreningens anlæg er ombygget.
Omdømme 1
Jeg kan sagtens bestille den, og har jeg også gjort, har bare ikke hastigheden..
Omdømme 7
Badge +1
Jeg kan sagtens bestille den, og har jeg også gjort, har bare ikke hastigheden..

Fordi stikdåsen skal udskiftes
Omdømme 7
Badge +6
Jeg kan sagtens bestille den, og har jeg også gjort, har bare ikke hastigheden..

Fordi stikdåsen skal udskiftes

Sådan har jeg nu ikke opfattet det. Hvis man har et ajourført anlæg, skulle det "kun" være det hovedanlæg vi har her i foreningen, der skal udskiftes.
Omdømme 7
Badge +1
her kan man se hvilket udstyr der skal udskiftes, incl første antennestikdåse. Det er fra Yousee´s indblik blad til foreningerne

Omdømme 7
Badge +6
her kan man se hvilket udstyr der skal udskiftes, incl første antennestikdåse. Det er fra Yousee´s indblik blad til foreningerne


Betyder det så, at hvis det nye anlæg er etableret, så skal den første stikdåse først skiftes, hvis man ikke ønsker den meget høje hastighed?
Omdømme 7
Badge +1
her kan man se hvilket udstyr der skal udskiftes, incl første antennestikdåse. Det er fra Yousee´s indblik blad til foreningerne


Betyder det så, at hvis det nye anlæg er etableret, så skal den første stikdåse først skiftes, hvis man ikke ønsker den meget høje hastighed?



Jeg havde forestillet mig, at man, når man ombygger anlægget, tager kontakt med de kunder, der har internet, og får udskiftet dåserne samtidig

Og så havde jeg forestillet mig, at når kunder køber de høje hastigheder, så kommer yousee ud med en tekniker

Jeg venter selv på udskiftning, men der er så pga. vi går fra sløjfe til individuelt, de nye kabler hænger allerede udenfor vores bygning
Omdømme 7
Badge +6
her kan man se hvilket udstyr der skal udskiftes, incl første antennestikdåse. Det er fra Yousee´s indblik blad til foreningerne


Betyder det så, at hvis det nye anlæg er etableret, så skal den første stikdåse først skiftes, hvis man ikke ønsker den meget høje hastighed?



Jeg havde forestillet mig, at man, når man ombygger anlægget, tager kontakt med de kunder, der har internet, og får udskiftet dåserne samtidig

Og så havde jeg forestillet mig, at når kunder køber de høje hastigheder, så kommer yousee ud med en tekniker

Jeg venter selv på udskiftning, men der er så pga. vi går fra sløjfe til individuelt, de nye kabler hænger allerede udenfor vores bygning

Vi har ingen kabler udenfor. Kablerne er trukket fra de fem kældre op til den enkelte lejlighed sammen med de gamle telefonkabler.
Jeg har ingen fornemmelse af, hvor mange, der ønsker den høje hastig. Skulle jeg gætte vil det maks. være en håndfuld af de 216 ejere. Pris og behov betyder meget.

Besvar