Svar

vedr.opkaldsliste


Badge

Hvordan i alverden kan det være, at jeg ikke kan se og dermed få udspecificeret dokumentation for hvem der ringer til mig på denne side? 

Ligeledes er det godt nok træls, at voicemail kun kan rumme 25 beskeder og at der ikke siges hvornår de forskellige er fra..…og at de kun gemmes i 10 dage 😡

 

Jeg har en stalker og er ved at samle "beviser" 

icon

Bedste svar af Kasper 12 July 2023, 15:01

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Indgående opkald registreres kun på opkaldslisten på din telefon.

Hvad det andet angår, det må en fra You See svare på. For de flestes vedkommende vil jeg mene at det er fuldt tilstrækkeligt at den er som den er.

Omdømme 7
Badge +9

Yousee har selvfølgelig opkaldslister, men da du ikke betaler for opkald er de ikke tilgængelig for dig. Er det ikke bare at melde din stalker til politiet? Så kan de hente opkaldslister fra YouSee. 

Omdømme 7
Badge +9

Ja der er liste for udgående, den kan ses på Mit You See, men der er ingen for indgående, det kan man kun se på telefonen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Theresa1975 

Velkommen her på YouSee Forum😊

Vi har kun lister for udgående opkald inde på Mit YouSee, vores selvbetjening,  som det også nævnes i tråden her. Som der også nævnes, så er indgående opkald noget, du vil kunne se i selve telefonen. 

Så jeg må altså henvise til de allerede givede svar og jeg håber du får løst problemet. 

God dag. 
 

Det har tidligere været muligt at se indgående opkald også.

Måske det var i Fullrate-tiden…

 

Det ville være rart at have igen!?

Omdømme 7
Badge +9

Det har tidligere været muligt at se indgående opkald også.

Måske det var i Fullrate-tiden…

 

Det ville være rart at have igen!?

 Indgående opkald vil, som det er skrevet og bekræftet, kunne ses i selve telefonen. De udgående opkald vil også kunne ses i telefonen, samt som også skrevet på Mit You See.

Ja, det kunne jeg godt læse. Derfor min bemærkning til emnet…

 

Historikken i telefonen, går desværre ikke abonnementets levetid tilbage,

Omdømme 7
Badge +9

Der er jo ingen grund til at registrere hvem der ringer til et nummer, da der jo ikke er et forbrug på det, Kun udgående opkald registreres, mig bekendt har det aldrig været anderledes.

Der kan være flere årsager til at man har brug for at se hvornår visse numre har ringet til en.

 

Det har været muligt. Måske er det tilbage i Fullrate-tiden…

Jeg er tidligere Fullrate-kunde, som nu er indlemmet i YouSee.

Omdømme 7
Badge +9

Der kan være flere årsager til at man har brug for at se hvornår visse numre har ringet til en.

 

 

Det er der næppe nogen som registrer det, da det er unødvendigt.

Det kan jeg ikke se det er, da der er blevet spurgt til det.

Omdømme 7
Badge +9

Man kan da sagtens spørge efter øget, men når det ikke findes, så er det sådan det er. Der er ingen legale grunde til det, som der er med udgående.

 

SLUT herfra.

Besvar