Spørgsmål

Utilfreds


Badge

Kunde nr xxxxxxxxx. Har aldrig været kunde andre steder. Jeg er meget skuffet over jeres behandling af mig. I har opfordret os til at få installeret fiber og lovede højt og helligt at i sørgede for alt. Sletning af gl aftale. Vi har nu betalt for to bredbånd i mere end et år, og nu siger i, at der kun kan refunderes betaling for 6 mdr. Det har aldrig før været nødvendigt at tjekke jeres regninger….som altid var i orden. Det er det åbenbart nu. Det vil klæde jer at refundere de penge, vil har betalt for meget siden februar sidste år. Det er jer, der har lavet fejlen. Insisterer på at alle pengene blir refunderet. I HAR LAVET FEJLEN. VH Ingrid 

 

Redigeret af moderator: fjernet kontonummer


19 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Ingrid Lund 

Først og fremmest, så har jeg redigeret dit kontonummer ud, da dette ikke må oplyses her. 

Når det er sagt, så er jeg naturligvis ked af at høre, at I er blevet opkrævet for to abonnementer. 

Det er uden tvivl beklageligt, at I er blevet lovet noget som ikke er blevet overholdt - og jeg kan ikke herfra sige hvorfor det ikke er sket. Man er dog som kunde selv ansvarlig for, at holde øje med hvad man bliver opkrævet for, og om det stemmer overens med det man reelt skal have. Vi kan desværre ikke garantere, at fejl ikke sker. 

Når der så sker fejl, så kan vi refundere 6 måneder tilbage og ikke mere. Det betyder desværre også, at der er ikke er andet vi kan gøre herfra, end at beklage den dårlige oplevelse. 

Badge

Det er ene og alene jeres fejl, når i ikke afmelder som lovet. Det er ren og skær tyveri fra jeres side. Meget utilfreds 🥵🥵🥵

Omdømme 7
Badge +9

Det er da dig selv der ikke holder øje med hvad der betales, det kunne være stoppet langt tidligere ved at være opmærksom på hvad der betales, regninger modtages jo i god tid før betalingsfrist.

Badge

Det er muligt, men er efter 30 år mm holdt op med at printe you see regninger ud, fordi det aldrig var noget forkert. Stolede jo på dem når de siger, at alt er afmeldt. 🥵

Omdømme 7
Badge +9

Hvad kan man sige til det.? Nogen har styr på sine udgifter, andre har ikke, og så kan man komme i vanskeligheder.

Udprintning har da ikke noget med det at gøre, det er unødvendigt Det vigtige ligger i Cloud lageret.

Badge

Du er sikkert ret ung og digital dygtig… vi er begge gamle pensionister. Ikke særlig digital dygtige.. følger med så godt vi kan. Tak for forståelse. 🤗

Omdømme 7
Badge +9

Har være pensionist i 4 år, så alder er ingen hindring.

Badge

Blir 81 sidst i april. Min man 68 og overhovedet ikke digital ❤️

Omdømme 7
Badge +9

Lige som alt andet, så er det noget man lærer i gennem tiden.

Badge

Ja.. og det er jo altid nemt at dømme andre der pr tlf fik besked på, at alt var i orden. 🤗

Omdømme 7
Badge +9

Netop derfor holder man øje med at alt er i orden, ved at se på de relevante regninger, hvilket så ikke er gjort. Derved har der fået lov at fortsætte uagtet, hvor det kunne være stoppet med det samme.

Badge

Du et godt nok klog. 🤗🤗🤗🤗

Badge

Og du vil heller ikke være vred over at miste 319 kr pr måned siden februar 23 og så kun få 6 mdr refunderet. 🥵

Omdømme 7
Badge +9

Det vil jo kun ske når man er uopmærksom og ikke holder øje med sine betalinger. Var ved at miste en del mere ved en kortsvindel hvis ikke jeg var opmærksom på posteringer. Banken greb ind og det blev stoppet, men udelukkende grundet min opmærksomhed.

Badge

Dejligt for dig. Jeg har ringet og gjort dem opmærksom på fejlen flere gange….og hver gang siger de, at det kan de godt se, og nu skal fejlen blive rettet. Det har jeg stolet på. ♥️

Omdømme 7
Badge +9

Det er så der der er fejlet.

Badge

Fatter bare ingenting, hvor kan man henvende sig, hvis der er fejl i regningen? De må jo kunne se, hvornår jeg ringede første gang og fik den besked, at det blev rettet. 

Omdømme 7
Badge +9

Det er jo naturligt nok at man henvender sig til Regningsservice når man har spørgsmål vedrørende det.

https://yousee.dk/hjaelp/kontakt

Omdømme 4
Badge +4

Da Yousee ikke har mulighed for at refunderer mere end 6 måneder og derved forsat “skylder” jer 6 måneder hvorfor forslår du så ikke et kompromis ?

(lad os antage det koster 300kr pr. måned, så i har betalt 3600kr for meget)

De kunne jo give jer en månedlig rabat så i derved langsom får de penge i har tilgode tilbage i form af rabatten. 

Sig ja til de 6 måneder, dette vil betyde i ikke skal betale noget i 6 måneder da dette modregnes (1800kr). 

Derefter hvis i kan lave en aftale får i en rabat (lad os sige 100kr pr. måned) det vil så betyde at de sidste 1800kr vil være tjent hjem over 18 måneder. 

Det bare et forslag og skader ikke at høre dem nu det ikke kan være anderledes :) 

Besvar