Spørgsmål

Optaget tone


Badge

Er det muligt at sætte mobilen op til at  "dutte" optaget når der optaget i stedet for den viderestiller til telefonsvarer. Hvis man slår viderestilling fra inde på mit Yousee, ringes der bare ud i stedet for viderestilling. Jeg vil gerne have at det kan høres at der er optaget. 

 

 


14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Når der ringes til en mobil sker der et af følgende. Man får forbindelse, man får fat i svareren, den ringer bare, der fås besked at der ikke er forbindelse til enheden, der meddeles at enheden er optaget. En af de ting og ikke andet sker helt af sig selv, alt efter status på den Mobil der ringes til. Det er den måde det virker på med Mobil til Mobil.

Badge

Nej man får ikke besked om at enheden er optaget, slukket eller andet, ved du hvor det slås til. 

Omdømme 7
Badge +9

Nej, det ved jeg ikke, for det jeg har skrevet sker helt automatisk når jeg ringer, og der f.eks ikke er kontakt til den der ringes op, (slukket eller ikke på nettet), så kommer beskeden. der er i øjeblikket ikke forbindelse til telefonen. Er den kaldte telefon i brug, så kommer beskeden det kaldte nummer er optaget. Har ikke stillet på noget som helst. De nævnte beskeder kommer helt automatisk.

Badge

Ok er der nogen der ved om det er forskelligt fra den ene telefon til den anden. Eller er det noget der styres fra teleselskabet. 

Omdømme 2
Badge +3

Hej @LisSolr_d 

Det er umiddelbart ikke en indstilling, som vi kan have indflydelse på. 

Måske er der en bruger her på Forum, som ved om der kan gøres noget - eller kender til den specifikke indstilling på telefonen. 

Omdømme 7
Badge +9

Har som skrevet ikke foretaget mig noget, det har bare været som beskrevet, ikke bare på den nuværende telefon, men også på andre jeg har haft inde for de seneste år.

Omdømme 6
Badge +8

Er det muligt at sætte mobilen op til at  "dutte" optaget når der optaget i stedet for den viderestiller til telefonsvarer. Hvis man slår viderestilling fra inde på mit Yousee, ringes der bare ud i stedet for viderestilling. Jeg vil gerne have at det kan høres at der er optaget. 

 

 

Jeg tror du skal prøve at slå banke på funktion til, hvis den ikke allerede er det

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/sadan-aktiverer-du-banke-pa-pa-mobilen

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har ikke den funktion aktiveret. Kan ikke lige se hvad den har med sagen at gøre, den giver jo kun besked om at der er en der ringer op under en igangværende samtale.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har ikke den funktion aktiveret. 

Derfor må andre vel godt have det, der er mange der bruger den funktion.

 

Kan ikke lige se hvad den har med sagen at gøre, den giver jo kun besked om at der er en der ringer op under en igangværende samtale.

Lige netop og grunden til at @LisSolr_d vil have, at den dutter optaget.. er vel for at vise at man snakker og ikke miste et måske vigtigt opkald. Den mulighed er der.

Omdømme 7
Badge +9

Den funktion giver kun besked om et indgående opkald hos den der ringes til, hvis man er i gang med et andet ind/udgående samtidig, det er ikke en optaget tone.

 

Badge

Tak for de svar jeg har fået. Der er ikke rigtig noget der løser det jeg mangler. Tidligere mener jeg også at der blev sagt "nummeret er optaget læg en besked eller ring senere".

Det synes jeg er bedre end den bare går på telefonsvareren. Så ved den der ringer op, hvorfor opkaldet ikke bliver besvaret. 😊 

Omdømme 7
Badge +9

Som skrevet, så kommer meddelsen an på hvilken status der er på den man ringer til, den vil varierer derefter.

Badge

Det gør det så ikke hvor jeg har testet det, uanset hvorfor opkaldet ikke besvares, går den på svareren, uden bemærkning om hvorfor. 

Alle jeg har testet med har Yousee Abonnement. 

Omdømme 7
Badge +9

Kan ikke give dig svar på hvorfor, her virker det som beskrevet, har ingen anelse om hvad dem jeg ringer til har af udbyder.

Besvar