Svar

Opsætning af mobilt bredbånd på egen router


Badge

Hej

nogen der ved hvilke oplysninger der skal bruges til at få sin egen GSM router på.

Jeg har tidligere haft Telmore datadelingskort i hvor det har fungeret fint. 

 

Nu kan jeg bare ikke få den på med YouSee kort i. Kan det virkelig passe man ikke bare kan købe sin egen router og sætte kortet i.

 

MVH Sune

icon

Bedste svar af PeterA4 12 July 2023, 22:11

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Her er en liste over Mobil Routere og opsætning af dem. https://yousee.dk/hjaelp/artikler/sadan-opsaetter-du-mobilt-bredband

Kan det hjælpe.?

Omdømme 6
Badge +8

Hej

nogen der ved hvilke oplysninger der skal bruges til at få sin egen GSM router på.

Jeg har tidligere haft Telmore datadelingskort i hvor det har fungeret fint. 

 

Nu kan jeg bare ikke få den på med YouSee kort i. Kan det virkelig passe man ikke bare kan købe sin egen router og sætte kortet i.

 

MVH Sune

Hvis det er et datadelingskort fra youSee, så er det bare at sætte det i egen købt 4G eller 5G router.

Et datadelingskort er aktiveret når det modtages og klar til brug.  

Badge

PeterA4

 

Så er min router måske bare blevet løbet over ende, den er også lige hevet ud af skuffen igen efter nogle års pause.. :)

Men du mener de fleste nyere 4G&5G burde kunne komme fungere…?

Omdømme 6
Badge +8

PeterA4

 

Så er min router måske bare blevet løbet over ende, den er også lige hevet ud af skuffen igen efter nogle års pause.. :)

Men du mener de fleste nyere 4G&5G burde kunne komme fungere…?

Ja, hvis routeren er en 4G understøtter den 4G simkort, hvis det er en 5G router understøtter den 5G/4G simkort.

Du kan prøve at resette den router du har fundet frem, der kan gemme sig noget gammel opsætning.

En ny 4G router er ikke særlig dyr.. f.eks denne her

Badge

Tak for hurtige svar. 

 

nu gravede jeg lidt det var så en ældre model nok derfor den ikke får hul igennem… vi bytter til nyt :)

Besvar