Spørgsmål

Mobil


Badge

Min telefon beder om pinkode hver gang jeg åbner den

 


3 Kommentarer

Badge

Jeg har ikke fået svar

 

Omdømme 7
Badge +9

Det ses tydeligt at der ikke er kommet et svar. Tag det roligt, der er ingen grund til at opføre sig sådan, der skal nok komme et svar når der er noget til at komme med et.

Det er da helt normalt at der skal bruges en PIN kode hvergang man vil bruge sin Telefon, eller at den skal åbnes via Biometrisk input, for så kan andre jo ikke bruge den hvis den tabes eller bliver stjålet. Det er din sikkerhed hvis det sker.

Hvad vil du specifikt med spørgsmålet.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Bina1 

Vi er, som udgangspunkt, ikke til stede her på Forummet i weekenden. Ønsker man hjælp i weekenden skal man enten ringe ind til os på 70704040 (kundeservice holder dog lukket i weekenden), eller kontakte os på Facebook. 

Nu er jeg lidt i tvivl om det er PIN-kode ifbm. at telefonen har været slukket, du taler om - i så fald, er det helt normalt. Det kan dog slås fra i telefonens indstillinger.

Hvis det blot er når skærmen har været låst, så kan du også slå skærmkode fra. Jeg er dog enige i, at det er for din sikkerheds skyld at begge disse koder er aktiveret, så vi anbefaler ikke at man slår dem fra. Det er dog i sidste ende, dit eget valg. 

Hvor begge dele slås fra, afhænger af hvilken telefon du har - men du kan google dig frem til det. 

Besvar