Svar

Køb af ny mobil og tilbehør, men med eksisternde bindingsperiode.


Badge

Hej Yousee

Jeg vil høre hvad der kommer til at ske, hvis jeg med eksisternde bindingsperiode køber en Iphone 15 Pro og et Apple Watch Ultra 2. Her vil jeg jo binde mig af to gange. Vil det være muligt at tillægge bindingsperioderne? Jeg har pt 4 måneders binding hos jer, og får jo så 6 pr enhed jeg køber hos jer.

 

icon

Bedste svar af Louise 18 September 2023, 09:34

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, der vil vel stadig være 6 måneders binding på ny ur og telefon.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis der købes kontant, så er der ingen binding, og ingen eventuelle ændringer i abonnement.

Omdømme 7
Badge +9

Nu blev jeg nævnt man havde en binding, ikke alle har råd til at give ca. 19000 kr telefon og ur kontant…

Omdømme 4
Badge +4

Rolig Jorn-Hansen :) Det jo heller ikke det han siger, han nævner det bare som en mulighed ;)

Nemmeste er nok at høre Yousee, om de kan ligge de nye 6måneder oven i dine 4måneder eller du skal vente til din nuværende binding er udløbet ved jeg desværre ikke.. 

 

Bliver en dyr fornøjelse med binding og afdrag på 2 enheder.. Alt efter model og måneder du afdrager så ligger det fra (billigeste)  ca. 930kr om måneden… Av siger jeg bare :) 

Heldigvis så der ingen renter på lånet.. 

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @LLAndersen 

Du kan ikke binde dig med to produkter på samme telefonnummer - dvs. ønsker du både at købe iPhone 15 og Apple Watch Ultra 2, skal du have to mobilabonnementer. 

Hvis du allerede er i binding, f.eks. pga. et tidligere køb, så vil du - når du foretager et nyt køb - bliver opkrævet den binding der evt. er tilbage. Dvs. din eksisterende binding bliver ikke blot forlænget med 6 måneder, men nulstillet og du vil blive opkrævet restbeløbet på abonnementet. Derefter vil du være i binding de efterfølgende 6 måneder igen. 
 

Besvar