Svar

Køb af ny mobil med eksisterende abonnement ?


Badge

Jeg har i forvejen et YouSee abonnement ( Fri Tale / 80 GB ).

Hvis jeg på fredag bestiller en iPhone 15 pro max, kan jeg så beholde mit nuværende nummer og konvertere abonnement ?

Hilsen Lars

icon

Bedste svar af Louise 12 September 2023, 09:09

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den er ikke i deres sortiment. https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/apple/

Derudover.

 

Prisen for varen forudsætter, at du tegner mobilabonnement i 6 måneder. Alle afdragsordninger er rentefri, så varen koster det samme, uanset om du betaler nu eller afdrager over 12 eller 24 måneder. Du kan også vælge at betale varen ud, når du vil – uden ekstra omkostninger.

Badge

Den er ikke i deres sortiment. https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/apple/

Derudover.

 

Prisen for varen forudsætter, at du tegner mobilabonnement i 6 måneder. Alle afdragsordninger er rentefri, så varen koster det samme, uanset om du betaler nu eller afdrager over 12 eller 24 måneder. Du kan også vælge at betale varen ud, når du vil – uden ekstra omkostninger.

Takker Radiomand 🙏🏻

Men, hvis jeg tegner et nyt abonnement for mindst 6 måneder, kan jeg så overføre nuværende eller skal det opsiges ?

 

Hilsen Lars

Omdømme 7
Badge +9

Når det drejer sig om existerende abonnementer ved køb af telefoner, så er det You See der skal kontaktes så får du det korrekte svar.

Vi brugere går ikke ind i spørgsmål vedrørende abonnementer, det lader vi You See om.

Omdømme 6
Badge +8

 

Men, hvis jeg tegner et nyt abonnement for mindst 6 måneder, kan jeg så overføre nuværende eller skal det opsiges ?

 

Hilsen Lars

Du kan da flytte simkortet fra din gamle til din nye Iphone og beholde det hele som det er, bare med en ny Iphone..

Omdømme 7
Badge +9

Det er vist kun ved kontant køb at det kan lade sig gøre, ikke ved køb på afbetaling

Omdømme 7
Badge +9

Det virker fint også ved afbetaling, da jeg aldrig har købt en iphone kontant, men har altid bare skiftet sim kortet, men kommer en 15 i denne uge? Jeg har kun en iPhone 13 pro max.

Omdømme 7
Badge +9

Btw, jeg har lige været bortrejst i 3 dage og ikke fulgt så meget med…

Omdømme 7
Badge +9

Det virker fint også ved afbetaling, da jeg aldrig har købt en iphone kontant, men har altid bare skiftet sim kortet, men kommer en 15 i denne uge? Jeg har kun en iPhone 13 pro max.

Køber kun  kontant, har ikke købt noget på afbetaling i over 20 år, køber heller ikke telefoner hos en udbyder, den nuværende var over Kr. 200 mere hos You See.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Arnkløv 

Der er en måde hvorpå du selv kan tjekke om du kan beholde dit abonnement ved køb af ny telefon. 

Hvis du går ind på vores hjemmeside (https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner), vælger en tilfældig telefon og indtaster dit telefonnummer - så kan du se, om du kan beholde dit nuværende abonnement eller om du skal ændre det til et nyere, for at kunne gå videre med købet. 

Der gælder de samme retningslinjer for abonnementer uanset hvilken telefon man køber, så det der sker når du gør ovenstående, vil også være gældende ved iPhone 15 Pro Max. 

Badge

Hej @Arnkløv 

Der er en måde hvorpå du selv kan tjekke om du kan beholde dit abonnement ved køb af ny telefon. 

Hvis du går ind på vores hjemmeside (https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner), vælger en tilfældig telefon og indtaster dit telefonnummer - så kan du se, om du kan beholde dit nuværende abonnement eller om du skal ændre det til et nyere, for at kunne gå videre med købet. 

Der gælder de samme retningslinjer for abonnementer uanset hvilken telefon man køber, så det der sker når du gør ovenstående, vil også være gældende ved iPhone 15 Pro Max. 

Tak Louise 🙏🏻
 

Ved du, om jeg kan beholde mit nuværende nummer, hvis jeg opgraderer abonnement ?
 

/Lars

Omdømme 6
Badge +8

Hej Lars 

Det kan du sagtens 😊 Det er udelukkende dit abonnement der bliver ændret (såfremt du altså ikke kan beholde det). 

Omdømme 7
Badge +9

Hvornår kommer de iphone 15 til salg?

Omdømme 7
Badge +9

Techradar skriver.

Lanceringen af Apples nye iPhone 15-serie sker tirsdag den 12. september kl. 19, og iPhone 15, iPhone 15 Plus og iPhone 15 Pro vil højst sandsynligt ryste op i vores rangliste over de bedste iPhone-modeller, der kan købes lige nu.

Hvornår YS eller andre får dem på lager er en anden sag.

Omdømme 7
Badge +9

De nye 15’ skulle komme ud den 22. september, fra hvad de sagde…

Besvar