Svar

kan ikke slette enheder på mit internet


Badge

Jeg kan pludselig ikke slette enheder mere på “mit internet” appen.

når jeg trykker “fjern enhed” skriver den “enhed findes ikke”. Hmm nej det hør den ikke. Det er derfor jeg vil slette den 🤷‍♂️🤷‍♂️

hvad gør man så lige? Jeg vil godt have ryddet op i enheder, da der er mange der ikke er på mere!!

det har virket indtil for nylig.

icon

Bedste svar af Kasper 19 July 2023, 15:26

Se original

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Følges denne vejledning.  https://yousee.dk/hjaelp/artikler/fjern-eller-tilfoj-enheder-til-eksisterende-profil

Badge

Yes det er lige netop sådan jeg gør, men når jeg kommer til sidste punkt hvor den skriver “er du sikker” og jeg trykker ja, så kommer vedlagte besked!

og nej den findes ikke! Derfor vil jeg slette den….

 

Omdømme 7
Badge +9

Kan ikke efterprøve noget, den App er kun til Coax.

Badge

Det underlige er at det har virket.

plejer altid hvis jeg har haft gæster som har været på, så rydder jeg op i enheder, så der ikke står alle mulige!

men det kan åbenbart ikke lade sig gøre 🤷‍♂️

Omdømme 7
Badge +9

Der er en anden måde.

Der findes ikke et menupunkt, hvor man manuelt kan fjerne enheder. På pc er det muligt at slette alle enheder på liste på én gang. Så hvis du oplever, at du bliver forhindret i at afspille pga for mange enheder, så prøv at starte tv.yousee.dk og fjern alle enheder på én gang.

Det virker måske på det du vil.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @zcully 

Hvad hvis du prøver at af- og geninstallere appen, hvordan ser det så ud og virker det så? 

 

Badge

Det prøvede jeg igår. Det ændrede ikke.

og der er ikke kommet opdateringer 🤷‍♂️

Omdømme 4
Badge +4

Har samme udfordring.. 

 

Badge

Der kom faktisk en opdatering den anden dag hvor der stod “bug fixes”, så håbede på det bedste.

men det var åbenbart ikke en rettelse dertil 🤷‍♂️

Omdømme 7
Badge +9

Hej igen 

Jeg er lige ved at undersøge problemstillingen nærmere, så jeg vender tilbage igen, når jeg har svar omkring dette. Jeg beklager det driller.

Omdømme 7
Badge +9

Hej I tråden 

Jeg skylder en tilbagemelding her.

Vi har ikke meldringer om generelle problemer med at fjerne enheder. 

Så hvis der stadig oplevese problemer, så send mig gerne en privatbesked med besked om at man stadig oplever problemer. Så svarer jeg tilbage i forhold til videre fejlmelding. 

Jeg kan heller ikke fjerne enheder fra appen. Jeg får dog ikke nogen fejl, enheden forsvinder bare ikke. Jeg bruger ikke appen til så meget, så jeg ved ikke om det før har virket. 

Omdømme 1
Badge +1

Hej I tråden 

Jeg skylder en tilbagemelding her.

Vi har ikke meldringer om generelle problemer med at fjerne enheder. 

Så hvis der stadig oplevese problemer, så send mig gerne en privatbesked med besked om at man stadig oplever problemer. Så svarer jeg tilbage i forhold til videre fejlmelding. 

Jeg kan heller ikke fjerne enheder, og jeg får følgende fejlmelding:

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Jeg har netop fået bekræftet, at fejlen ligger i Mit Internet appen version 3.7.11 og vi arbejder på en rettelse til appen, så dette vil virke igen. 

Jeg har ikke en konkret tidshorisont lige nu og her, men vi opdaterer løbende, men den skulle gerne være løst snarest.

Jeg beklager fejlen. 

Badge

Hej kasper

tusind tak for svar og hjælpen 😉

ser frem til en opdatering.

Omdømme 1
Badge +1

Jeg kan pludselig ikke slette enheder mere på “mit internet” appen.

når jeg trykker “fjern enhed” skriver den “enhed findes ikke”. Hmm nej det hør den ikke. Det er derfor jeg vil slette den 🤷‍♂️🤷‍♂️

hvad gør man så lige? Jeg vil godt have ryddet op i enheder, da der er mange der ikke er på mere!!

det har virket indtil for nylig.

Version 3.9.6 er nu tilgængelig i Apple app store, og med den er det nu muligt at fjerne enheder 😃👍. 

Badge

Yes det hjalp 🕺🕺🕺

Omdømme 7
Badge +9

Version 3.9.6 er også tilgængelig til Android nu. 

Besvar