Spørgsmål

jeg håber i er klar over express bank så man ikke lån til en mobiltelefon mere hos jer lige nu


Badge

https://www.expressbank.dk/

Kære Kunde
Det er med tungt hjerte, at vi har besluttet at afvikle bankens aktiviteter og dermed stopper vi for udlån. Det betyder, at du ikke længere kan ansøge om et nyt lån.  Er du allerede kunde, har det ingen betydning for dit lån på nuværende tidspunkt. Vi holder åbent, og fortsætter med at holde åbent for dig og vores øvrige kunder, så længe I har en konto i banken.


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Låne penge, så skylder man jo, det går ikke, kan der ikke købes kontant så købes der ikke.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Hejberg 

Vi er - naturligvis - bekendt med, at Express Bank lukker. Som det er lige nu, betyder det dog ingen ændringer for os. Det er stadig muligt at købe en mobiltelefon på afdrag via Express Bank hos os. 

Badge

Og nej det kan man ikke jeg få ikke lov til det har nu prøvet 5-6 gang også hos telenor samme svar nej,
jeg har købt3- 5 telefoner gem jer og Express Bank bække gang og det virket fint.

bage ikke denne gang

Omdømme 7
Badge +9

De skriver jo også tydeligt at de lukker for udlån, og der derved ikke længere kan ansøge om lån. Der kan afvikles det/de lån der haves derefter er det slut.

Køb kontant og glæd dig over at der ikke skyldes penge til nogen, det er befriende ikke at skylde nogen noget.

Besvar