Svar

hjælp


Badge

Min mor har et mobilnummer som jeg administrerer for hende og hun betaler selv med hendes dankort.

nu har hun fået nyt dankort og skal så have ændret kortnummeret i betalingsaftalen.

det ser ikke ud til at jeg har mulighed for at se betalingsaftalen når jeg logger ind.

Er der en der kan hjælpe mig med en løsning ?

icon

Bedste svar af Kasper 20 October 2023, 11:19

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Som der står når der logges ind på Mit You See.

Der er i øjeblikket en fejl som medfører at nogle kunder ikke kan se deres regninger, og at man kan opleve problemer med at skifte betalingsmetode.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Rugmarken 

Velkommen på YouSee Forum!😊

Som der nævnes, så er der desværre problemer med at se regninger og skifte betalingsmetode på Mit YouSee. 

Der arbejdes på en løsning. 

Jeg beklager fejlen. 

Besvar