Svar

Flytte eSIM til ny mobil

  • 27 September 2023
  • 5 kommentarer
  • 1310 visninger

Badge

Jeg har installeret et eSIM på min iPhone og mit Apple Watch. Hvis jeg senere får en ny mobil, hvordan flytter jeg det så over til min nye iPhone?  Og vil der også skulle installeres et nyt på Apple Watch?

Jeg kan ikke finde noget svar på Yousee’s hjemmeside, men hos TDC’s datterselskab Telmore skriver de: 

“Du kan ikke flytte dit eSIM fra en mobil til en anden, da det er downloadet på din mobil. I stedet bestiller du et nyt eSIM på Mit Telmore, som du kan downloade og aktivere på din nye mobil – det koster dig ikke noget.”

Er det samme proces hos Yousee og skal jeg genindstallere/bestille et nyt eSIM til Apple Watch?

På forhånd tak for hjælpen. :-) 

icon

Bedste svar af Louise 27 September 2023, 10:33

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej Klaus 

Velkommen til YouSee Forum 😊

Det er helt samme procedure hos os - altså, at såfremt man får en ny telefon, så skal eSIM bestilles på ny. Det kan gøres på Mit YouSee. 

Badge

Tak for input, Louise.

 

Vil jeg så også skulle bestille nyt eSIM til mit SmartWatch? Eller fungerer det uafhængigt af det nye eSIM i min nye mobil? 

Omdømme 6
Badge +8

Hvis du ønsker at kunne bruge dit ur uden at have din telefon i nærheden, så er det et SmartWatch-abonnement du skal have fat i - det kan du læse om her: Opret SmartWatch-abonnement

Badge

Hej igen. Ja, men hvis jeg allerede har et smartwatch med esim, og jeg får ny mobil, skal jeg så have et nyt esim til både den nye telefon og til det eksisterende ur?

Omdømme 6
Badge +8

Du skal ikke som sådan bestille nyt smartwatch-abonnement til uret, nej - men det skal sættes op på ny, da det skal parres med din nye telefon. 

Besvar