Spørgsmål

Flytning/Overgang til eSim


Badge

Jeg har flyttet fra CBB til YouSee pr. d.d. og har i den sammehæng fået eSim for første gang. Tanken var jeg skulle modtage information (bl.a.) indeholdende den QR-kode jeg skal bruge for at “installere” det.

 

Mit gamle abonnement er pr. aftale blevet opsagt i dag, men jeg har endnu ikke modtaget information vedr. installation af eSim - hvad gør jeg?

 

Jeg kan selvsagt ikke ringe til YouSee og der tager jo minimum en uge inden de svarer på mail.


4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Chabar84 

Hvis du opretter et login til Mit YouSee, og derefter følger nedenstående guide, så bør du kunne aktivere dit eSIM. 

Guide: Sådan bestiller og aktiverer du eSIM (du skal følge guiden fra “Når din bestilling er gennemført, får du vist en QR-kode i Mit YouSee”, da dit eSIM allerede skulle være bestilt)


Opret login: https://id.yousee.dk/opret-login

Badge

Hej @Chabar84 

Hvis du opretter et login til Mit YouSee, og derefter følger nedenstående guide, så bør du kunne aktivere dit eSIM. 

Guide: Sådan bestiller og aktiverer du eSIM (du skal følge guiden fra “Når din bestilling er gennemført, får du vist en QR-kode i Mit YouSee”, da dit eSIM allerede skulle være bestilt)


Opret login: https://id.yousee.dk/opret-login

Mit MobilAbonnement er slet ikke synligt under MitYouSee - jeg kan ikke gøre det den vej igennem. Det er som YouSee ikke har lavet ændringerne endnu.

Omdømme 6
Badge +8

Så er det fordi abonnementet ikke er aktivt endnu - hvis det skulle ske i dag, er det ikke nødvendigvis fra morgenstunden. 

Vi bør ret hurtigt kunne løse det, så jeg har sendt dig en privatbesked. 

Omdømme 7
Badge +9

Blev det bestilt via selvbetjening.? Så vil man få koden med det samme, så E SIM kan aktiveres. Er det udeblevet, så skal der kontaktes Kundeservice. Der må til det bruges en anden telefon.

Besvar