Svar

Dårligt mobilsignal


Badge

Signalet fra min mobil telefon på min hjemmeadr. er blevet dårligere og dårligere gennem de sidste måneder. Der er næsten ingen 4 G signal hvor det før var godt - ude som inde. Jeg kan tydeligt høre hvad folk siger men de hører kun mig som en svag skratten når det er værst

Der er intet problem når jeg bruger telefonen andre stedet . Tjekker jeg efter driftforstyrrelser i området er der ingen, og officielt skulle signalet være godt - What to do?

icon

Bedste svar af PW 12 July 2023, 06:33

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Her kan der ses dækning på både tale og Data ude og inde. https://daekning.tdc.dk/tdcnetmap_ext_tile2/

Omdømme 4
Badge +4

Går ud fra du har prøvet at genstarte din telefon og opdateret den :) 

Hvilken telefon har du ? Hvis det iPhone så kan du jo prøve at nulstille netværk og gå indstillingerne igennem for tale/data.. 

 

Havde selv lidt knas men efter jeg ændrede indstillinger (indstillinger til data)-(tale & data) til 5G auto så er de forsvundet, før var den sat til 5G til. 

Datafunktion er sat til standart

Du nulstiller under: indstillinger Mobildatanetværk og så helt nede i bunden. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jósa22AnneM 

Velkommen her på YouSee Forum😊

Det lyder ikke godt at du har problemer med mobilsignalet.

Prøv gerne de forslag som @PW og @Radiomanden nævner og giver det ikke noget, så har vi en afdeling i vores support, som specfikt hjælper med mobilsignalet og problemer herop. 

Kontaktinfo til vores support for denne afdeling findes her

Besvar