Svar

Opsigelse af abonnement

Da I er svære at nå pr. tlf. kan jeg måske få hjælp her til at opsige mit mangeårige abonnement ?

icon

Bedste svar af Slangefar 28 november 2019, 15:26

Nej, du skal opsige per telefon på nummer 70 70 40 40. 

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Nej, du skal opsige per telefon på nummer 70 70 40 40. 

Omdømme 7
Badge +7

Ja, brugerforummet kan ikke tage sig af oprettelser/opsigelser.

Omdømme 7
Badge +7

Yousee udøver retention. Det vil sige de forsøger at fastholde dig som kunde. 

Omdømme 7
Badge +7

Det har jeg hørt før, var dog ikke ude for det da jeg flyttede vores mobiler til anden udbyder.

Omdømme 6
Badge +2

Det er lidt surt at blive udsat for retention i disse digitale tider. Det er burde kunne klares som selvbetjening via Mit YouSee.

Omdømme 6
Badge +2

Slog lige ordet op. Det staves rentention og betyder fastholdelse.

kundeservice har følgende mail  kundeservice@yousee.dk som er ret svær at finde sjovt nok. så slipper du for telefonkøen. 

Omdømme 7
Badge +7

Der skal helst ske henvendelse telefonisk.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @bjarne linnemann 

Jeg har markeret Slangefars svar som bedste svar :)

Du kan ikke opsige på YouSee Forum, da dette er et bruger til bruger forum. 

Jeg havde ingen problemer med opsigelsen af mit youseenothing abonnement, via 70704040. Så 1. Januar er det slut.

Jeg jeg vil gerne opsige mit bredbånd så det må gerne gå kvik til 

Omdømme 7
Badge +7

Det kan du gøre på Mandag når kundeservice er der igen 70704040. Der kan jo som tidligere skrevet ikke opsiges ved at skrive her på forummet. https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/oplysninger/opsigelse-af-abonnementer

Hold k… hvor er det ringe af Yousee at drive forretning på denne her måde!! Først er kan tvunget til at sidde i kø i telefonen i utrolig lang tid, for at opsige sit abonnement!, herefter skal man så lige fortsætte med at betale til noget man ikke gider at have i 6 måneder yderligere!!! (Det er 3000,- I stjæler fra mig!) 

Det er jo helt tydeligt at I prøver at gøre det så svært som muligt for jeres kunder at flygte! FØJ FOR SATAN!

I fortjener satme det rod i har rodet jer ud I! Jeg forudser en snarlig død for jeres TV tjeneste. 

I skulle lære at se tingene fra jeres kunders side. 

Badge +2

:relaxed:  Er vel meget rart at vide, at ikke hvem som blot. kan opsiges ens abonnement.

Så et opkald er vel meget rimeligt.. I begges “interesse” 

:relaxed:  Er vel meget rart at vide, at ikke hvem som blot. kan opsiges ens abonnement.

Så et opkald er vel meget rimeligt.. I begges “interesse” 

Det er vel derfor at man har et login til sin egen side?

Det ville også være fint med et telefon opkald, hvis der var nogen der tog den i den anden ende!

Jeg vil gerne opsige mit abonnement  635451165.

Hilsen jeannette hansen

Badge +2

:relaxed: 6 Du skal nok kontakte youSee kunde service på 70704040 det her er brugerforum 

Besvar