Hej forum
Jeg oplever ofte, at mine afsendte mails ryger i modtagers spamfilter. Er der noget jeg kan gøre for, at det kan undgås.
Mvh
Linda
Hej forum
Jeg oplever ofte, at mine afsendte mails ryger i modtagers spamfilter. Er der noget jeg kan gøre for, at det kan undgås.
Mvh
Linda
Hej forum
Jeg oplever ofte, at mine afsendte mails ryger i modtagers spamfilter. Er der noget jeg kan gøre for, at det kan undgås.
Mvh
Linda
Du sidder tilsyneladende på en internet adresse, som før har været brugt til at sende reklamer (spamming). Du kan finde af hvem som "black lister" din adresse, og overbevise dem om der er kommet en ny ejer, men det er et kæmpe arbejde. Du kan prøve at skifte adresse. Det sender desværre bare lorten videre. Prøv at reaktivere din forbindelse for at få en anden adresse på nettet ved at gå ind på aktiver.mitwifi.dk i en browser.
Skal du/I snart på ferie. Så husk at slukke routeren. Der er en chance for den skifter internet adresse efter 72 timer slukket.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.