Mailopsætning i Outlook


Badge

Håbløs mailopsætning

Har i snart3 uger forsøgt at opsætte mine mailadresser i nyeste udgave af outlook. Hvis jeg får det til at virke på en enhed stopper festen så såre jeg forsøger med den samme opsætning på en af mine øvrige enheder. Fejlmeddelelsen fortæller at der er forkert brugernavn eller adgangskode. Snart utallige opringninger til YouSee hjælper mig ikke videre, men efterlader mig mere frustreret med oplysningen om, at man ikke supporterer Outlook.  Har YouSee et serverproblem de ikke vil indrømme??  Er løsningen en anden udbyder. Har anvendt kombinationen TDC mail/YouSee mail Outlook årevis uden problemer, Købet af en ny enhed(mobiltelefon) og opsætning af mail på den, starter hele misseren. 

 


4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @NyForumBruger236 

Det er korrekt, at vi ikke har support på opsætning i mailprogrammer - så det er begrænset hvad vi kan hjælpe med. 

I det her tilfælde, så lyder det dog til at det er selve brugeroplysningerne der er forkerte. 

Har du prøvet at lave en ny adgangskode til din mail på Mit YouSee, og så derefter sætte mailen op med de nye oplysninger? Du kan se hvordan du laver ny kode her: Skift kode til mailprogram

Jeg har forgæves forsøgt at opsætte min mail i flere forskellige mailklienter, men indtil videre uden held.

Jeg tror, du har helt ret i din antagelse om, at YouSee har et serverproblem. Om de vil indrømme det eller ej, er underordnet, for der ydes jo ikke support på opsætning i mailprogrammer. Men man kan undre sig over, at Yousee ikke vil hjælpe sine kunder med et så vigtigt problem.

Omdømme 7
Badge +9

Guide til opsætning i Outlook.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opdater-din-mailopsaetning/outlook

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Spasse 

Prøv at gennemgå den guide Radiomanden har linket til. Hvis det bliver ved at drille, så kan du med fordel prøve at dele fejlbeskeden fra programmet her i tråden. Du kan også google den og på den måde, måske finde ud af hvad der kan være galt. 

Besvar