Hvad er grunden til at jeg ikke kan sende mail i perioder på mobilnettet ?
Jeg har prøvet på en anden telefon den har også problemer i perioder
Hvad er grunden til at jeg ikke kan sende mail i perioder på mobilnettet ?
Jeg har prøvet på en anden telefon den har også problemer i perioder
Jeg har nu rettet det op efter forskrifterne men det virker stadigvæk ikke . Hmm
Ja der er data dækning her 5G det er også når jeg er inden for et meget tæt må sende master
Det lyder underligt når det opleves på flere enheder, derfor mistanken om sporadisk dårlig/ingen Data forbindelse.
Er der prøvet med en genstart af dem.?
Ja
Det har stået på siden i lavet en opdatering hos jer,
Der har det været næsten konstant,
Ja mobilen har været genstartet flere gange samt password har været skifte
Hej
Velkommen på YouSee Forum😊
Det lyder ikke godt, at du har problemer med at sende mails.
Kommer der nogen fejlbesked du kan dele?
Hej
Velkommen på YouSee Forum😊
Det lyder ikke godt, at du har problemer med at sende mails.
Kommer der nogen fejlbesked du kan dele?
Redigeret af Forum-teamet - Slørret mailadresse
Hej
Velkommen på YouSee Forum😊
Det lyder ikke godt, at du har problemer med at sende mails.
Kommer der nogen fejlbesked du kan dele?
Du må ikke oplyse din Mail eller andet personligt.
/Redigeret af forum-teamet: Fjernet citat med billede indeholdende mailadresse
Hej
Velkommen på YouSee Forum😊
Det lyder ikke godt, at du har problemer med at sende mails.
Kommer der nogen fejlbesked du kan dele?
Havt arbejde, der er jo stadig adressen på dette Screenshot.
Hej
Jeg har slørret begge steder nu, men husk, at når DU citerer besked med billedet, så får du også delt billede med mailadressen i, og så jeg skal redigere flere steder 😊
Så undlad gerne dette, men kommentér blot uden citering, hvis du har behov for dette.
(Husk, at du også kan indberette indhold, der er i strid med husorden).
Hvorfor der ikke kan sendes mail vides ikke ud fra den fejlbesked, som er temmelig intetsigende :(
Kan der prøves at tjekke om webmail virker?
Den virker ikke har lige prøvet
Jeg har testet her kl 16.52 nu virker det men hvor længe
Hej
Jeg håber, at det varer ved. Hvis ikke, er du velkommen til at vende tilbage her, så må vi se hvad vi kan gøre.
Så er den gal igen kan ikke sende mail via mobilnettet, hmmm
Så er den gal igen kan ikke sende mail via mobilnettet, hmmm
Det ser ud som om du ikke har signal på de billeder du har lagt op, måske kan det skyldes din 5G / 4G opsætning på din mobil..
Samsung Galaxy Smartphone: How to optimise network connectivity
Det er muligt at signalet på billederne ikke er optimalt, men problemet er alle steder jeg bruger mobildata også med min gammel mobiltelefon
Det er muligt at signalet på billederne ikke er optimalt, men problemet er alle steder jeg bruger mobildata også med min gammel mobiltelefon
Måske skyldes det at Samsung kan have problemer med signalet..
Prøv at kig på det link i det andet indlæg og dette
Hvorfor har det så virket i perioder problemet har været der i 4 år på flere mobiltelefoner.
Min kones mail på hendes telefon virker hellerikke
Så jeg tænker yousee har et problem som de ikke vil ud med
Hvis internettet ellers virker, så plejer det at være ip-adressen. Mailsystemet tjekker ip’en i forskellige spam-registre, og hvis den har fået et rødt flag et sted, så får du ikke lov at sende mails. Du kan evt. bruge webmail til at sende i stedet for.
Du deler ip med mange andre, når du er på mobilnettet, ligesom den kan ændre sig fra gang til gang. Det kan være forklaringen.
Det ville være ønskværdigt, hvis mailprogrammet gad oplyse lidt mere om hvorfor. 🙂
Hvorfor har det så virket i perioder problemet har været der i 4 år på flere mobiltelefoner.
Min kones mail på hendes telefon virker hellerikke
Så jeg tænker yousee har et problem som de ikke vil ud med
For at teste Logans ide kan fly-tilstand slås til og fra når der ikke kan sendes, så burde der gives en ny IP-adresse.
Dine billeder tyder stadig på dårligt signal ❓
Der kan måske prøves med REN 4G i opsætning.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.