Spørgsmål

kode ændring på mail


Badge

Jeg kan se inde på mit yousee at min “yousee” mail er tilknyttet, men kan ikke få lov til at ændre adgangskode til mailprogram. Jeg er blevet smidt af mit mailprogram og kan ikke huske koden, så skal have den ændret… 

når jeg ringer til support bliver der lagt på…


15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Skift kode til mailprogram

 

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/fa-ny-kode-til-dit-mailprogram

Badge

@Radiomanden hvis du læser det jeg har skrevet, hjælper det link ikke noget

Omdømme 7
Badge +9

Så må der ventes på at der fra YS bliver svaret her i tråden, medmindre andre brugere har en løsning.

Får du en fejlbesked, når du prøver at ændre den?

De har lige lavet en ændring af login/kryptering ved brug af mailprogrammer. Mon problemet ligger der? 

Badge

@Logan problemet er jeg slet ikke har muligheden for at ændre koden inde i mit yousee

Okay, hvis "skift kode" ikke dukker op, så kender jeg ikke løsningen. 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Er det denne du ikke kan få frem.?

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Rejsby17loenne 

Jeg er også meget interesseret i hvordan det helt præcist ser ud inde på Mit YouSee. Hvis du godt kan få menupunktet “Mailindstillinger” frem er det yderst mærkeligt hvis du ikke har mulighed for at ændre koden. 

Badge

Hej @Rejsby17loenne 

Jeg er også meget interesseret i hvordan det helt præcist ser ud inde på Mit YouSee. Hvis du godt kan få menupunktet “Mailindstillinger” frem er det yderst mærkeligt hvis du ikke har mulighed for at ændre koden. 

Har samme problem. Under mailindstillinger kan kode ikke ændres.  Ikon/box mangler simpelthen.

Jeg har prøvet at få tilsendt en ny adgangskode via tilknyttet mobilnummer, men det kan ikke lade sig gøre siger kundeservice. Det er kun fra MitYousee det kan lade sig gøre at skifte adgangskode og det virker så ikke. Total “lost”

Er det "skift kode" som er væk, eller mangler emailadressen helt? Jeg har observeret det sidste. Ved at skifte lidt frem og tilbage mellem menupunkterne kan jeg få dem frem (de kommer drypvis). 

Badge

Er det "skift kode" som er væk, eller mangler emailadressen helt? Jeg har observeret det sidste. Ved at skifte lidt frem og tilbage mellem menupunkterne kan jeg få dem frem (de kommer drypvis). 

kun e-mail adressen vises og der er intet med skift kode under mailindstillingerne.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Flemming Liebach 

Vi skal have tjekket op på om tilknytningen er lavet korrekt, og jeg har derfor sendt dig en privatbesked. 

Badge

Hej Louise. De siger hos kundeservice at den er tilknyttet, men jeg kan stadig ikke tilgå min mail. Men jeg håber da på at du kan hjælpe, ind til nu har flere forsøgt af dine kolleger uden positiv resultat.

Jeg sidder med samme problem, der er ingen i kundeservice der kan hjælpe. Jeg har ikke den rigtige kode til min mail længere.

Min mail er ikke korrekt tilknyttet, og når jeg vil tilknytte vil den sende kode der skal verificeres til den mail jeg ikke har adgang til, det er en ond cirkel.

 

Kan jeg bede om hjælp til et løse dette, så jeg kan få adgang til min mail igen , tak!

 

Vh

Leon

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Leon46 


Har du en anden mailadresse du kan kontakte os fra? I så fald, vil jeg gerne sende dig en privatbesked, så vi kan få din sag ind, og få taget et kig på det. 

Har du ikke en anden mailadresse, er du nødt til at ringe ind til os på ny. Det undrer mig hvis du ikke har kunne få hjælp, da det er muligt for vores medarbejdere at oprette en sag på det, som så enheder hos vores mailafdeling. Det er det der skal gøres, såfremt medarbejderen ikke selv kan løse problemet. 

Hvis du har en anden mailadresse som virker, vil vi dog som sagt gerne prøve at undersøge det herfra. Så vend gerne tilbage med svar på om det er en mulighed. 

Besvar