Svar

Kan pludselig ikke sende mails - kan godt modtage mails


Badge

Jeg har tre mailadresser, og de har virket upåklageligt i flere år. Pludselig kan jeg ikke sende mails og får denne fejlmeddelelse:


Opgaven 'charme@mail.dk - sender' rapporterede en fejl (0x800CCC80) : 'Ingen af de godkendelsesmetoder, der understøttes af klientprogrammet, understøttes af serveren.'

 

Jeg kan godt sende fra min webmail.

 

icon

Bedste svar af Radiomanden 8 November 2023, 20:44

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Bruges der klient, og hvilken. Der er som det kan ses i flere tråde skiftet porte for in/ud i YS Mail.

 

Badge

Jeg har tjekket kontoindstillingerne - og de er fuldstændigt, som du har vist det her.

Jeg bruger Microsoft Outlook.

Omdømme 7
Badge +9

Sådan ser det ud i en Outlook klient.

 

Badge

Tak! :-D Port 465 - det hjalp. Jeg havde ellers prøvet det tidligere, men glemte at vælge kryptering.

Omdømme 7
Badge +9

Det er vigtigt at det vælges.

Jeg havde samme fejl: 
Opgaven 'mail@mail.dk - sender' rapporterede en fejl (0x800CCC80) : 'Ingen af de godkendelsesmetoder, der understøttes af klientprogrammet, understøttes af serveren.'

Rettet til SMTP port til 465 med SSL kryptering, så virker det! 

Tak for en hurtig løsning i YouSee Forum!

Samme fejl her. Kunne pludselig ikke sende mails fra min android mobil - modtagelse virkede fint, Webmail send og modtag virkede fint.

Kiggede i outgoing settings på min mobil mail, og kunne konstatere, at SMTP port stod til 587, men ingen kryptering var valgt. Da jeg ændrede til SSL/TLS skiftede den selv til port 465, og vupti så virker det.

SSL/TLS aktiveret sammen med port 587 går bare ikke sammen længere!

Vil nogen bede Yousee rette i deres guide “Opsætning af YouSee mail på en Android-enhed” og andre steder, så Hr/Fru Danmark kan sende mails igen, tak.

God jul.  

jeg får denne  fejl som skrevet her; hvad skal jeg gøre ?

Jeg havde samme fejl: 
Opgaven 'mail@mail.dk - sender' rapporterede en fejl (0x800CCC80) : 'Ingen af de godkendelsesmetoder, der understøttes af klientprogrammet, understøttes af serveren.'

Rettet til SMTP port til 465 med SSL kryptering, så virker det! 

Besvar