Svar

Får ikke mails sendt fra hotmail (og måske heller ikke fra outlook)


Badge

I de sidste døgn har jeg ikke kunnet modtage mails sendt fra adresser der ender på hotmail.dk. Men jeg kan sende til dem, og jeg kan modtage fra andre, fx. gmail.

Min adresse ender på mail.dk og det er jo en adresse administreret af yousee. Har været i kontakt med yousee’s supportchat i formiddags, men selvom de fik en (alenlang) fejlmeddelelse, kunne de ikke sige andet end at fejlen nok ligger hos afsenderen. (Der i øvrigt fint kan sende til fx andre hotmailadresser.) Hvad gør jeg? Hvad er der i vejen?
v.h. Martin Petersen

icon

Bedste svar af Louise 7 June 2023, 10:55

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej Martin 

Vi har desværre haft nogle generelle problemer i weekenden, som var skyld i de manglende mails. Det beklager jeg. 

Problemet er løst, men det kan være at de pågældende mails skal gensendes. 

Badge

Tak, det ser ud til at være løst her. Pludselig kom der 15 mails fra det foregående døgn dumpende :-)
v.h.

Stakkels yousee supportere. Tænk sig at skulle supportere og svare på spørgsmål om et system, der i den grad ser ud til at være drevet af IT-analfabeter og håbløse amatører.
I har min inderligste medlidenhed og dybeste respekt.

 

(det er altså sådan jeres setup ser ud udefra)

Dette var min afskedssalut.
Held og lykke - I får brug for der

/ebbe

Badge

Ĵeg har også problemer med yousee mail - mail.tele.dk. Det gælder yousee det mail som sendes og modtages på PC via Outlook. Når dette sker, er der samtidig  problemer med at tilgå yousee Web mail. Der er ikke problemer med internet adgangen, jeg kan uden problemer tilgå hjemmesider, når problemet opstår. Problemet opstår oftere  og oftere. Nogen gange varer problemet nogle timer, og så pludselig virker alt igen. Nogen gange virker alt igen efter nogle minutter. Det virker som om der er problemer med yousee mail serveren. Er der nogen fra yousee, der kan svare på, hvorfor der er der sker disse udfald?

Omdømme 7
Badge +9

Ĵeg har også problemer med yousee mail - mail.tele.dk. Det gælder yousee det mail som sendes og modtages på PC via Outlook. Når dette sker, er der samtidig  problemer med at tilgå yousee Web mail. Der er ikke problemer med internet adgangen, jeg kan uden problemer tilgå hjemmesider, når problemet opstår. Problemet opstår oftere  og oftere. Nogen gange varer problemet nogle timer, og så pludselig virker alt igen. Nogen gange virker alt igen efter nogle minutter. Det virker som om der er problemer med yousee mail serveren. Er der nogen fra yousee, der kan svare på, hvorfor der er der sker disse udfald?

Hej @LarsPeterLarsen 

Kan du uddybe nærmere om der kommer fejlbesked i Outlook og hvor lang tid er du blokeret fra at tilgå webmail? 

Det kan tyde på, at din kode til Outlook er forkert og så sker der en midlertidig blokering af mailkontoen. Dette sker af sikkerhedsmæssige årsager. 

Prøv at tilrette koden til mailboksen, som du skifter som beskevet her.

Besvar