Svar

Din session er desværre udløbet. Log ind for at fortsætte.


Badge

Hej

Min svigermor får efter 10-50 minutter flg. besked fra YouSee webmail klient programmet:

Din session er desværre udløbet. Log ind for at fortsætte.

Det er nyt - hvordan kan det fikses?

 Vh

Henrik Jarnit

icon

Bedste svar af Kasper 17 November 2023, 11:57

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @HenrikJarnit 

Velkommen på YouSee Forum😊

Af sikkerhedsmæssige årsager, så logges der ud af webmail ved inaktivitet. Dette er en som nævnt en sikkerhedsting. 

Der kan ikke ændres ved dette.

Omdømme 7
Badge +9

Ja, desværre logges der ud, det er ikke godt, der er ingen andre der har adgang til de enheder, så hvorfor, har også G Mail, den logger heldigvis aldrig ud, så man kan altid se når der kommer en Mail.

Derfor bruges YS Mail kun sekundært. Det kan jeg ikke se hensigten med.

hej ?🙁 min log ind på min tablets sige nej til mig på min log ind kode  

Omdømme 6
Badge +8

Hej @appelsin 

Så du får besked om at login’et er forkert eller hvordan? Og er det på webmail? 

Hvis ja, så er du nødt til at prøve at lave en ny adgangskode, for at se om det løser problemet. 

Du kan lave ny adgangskode her: Glemt adgangskode

Badge

Jeg synes også det er temmeligt irriterende.

Og hvad menes der med ‘Inaktivitet’?

Netop nu, er jeg blevet kastet af, på trods af at jeg sad og skrev en mail.

 

Jeg har vænnet mig til at kopiere tekst over i en editor, da man ellers mister den mail man er igang med at skrive, men det er altså ‘so yester-year’ at det er nødvendigt at gemme sin tekst manuelt.

Et eller andet er sq ikke helt smart sat op.

Badge

Og netop nu blev jeg igen kastet af på trods af at jeg var midt i at oprette en kalender ‘event’.

Ingen advarsel og Alt forsvandt selvfølgelig :-(

Inaktivitet?

Det virker mere som en ‘timer’ men kunne man i det mindste sætte en advarsel, så man kan nå at gemme?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @billclinton 

Du har nok ret i, at inaktivitet ikke er det rigtige ord - det er mere end tidsbegrænsning. 

Der er ikke planer om det bliver ændret, men jeg vil dig meget gerne gå videre med din feedback. Jeg er enig i, at det ikke er uhensigtsmæssigt at det sker mens man er i gang med at skrive en mail, oprette en begivenhed eller lignende. 

Besvar