Ustabilt internet Struer


Badge

I de sidste 3 måneder har både forældre og undertegnede haft et sporadisk problem med internet forbindelsen. Typisk ses det at wifi ikke har forbindelse til internet, LAN virker fint. Efter genstart af modem kører det igen.

I den sidste uges tid har det været galt næsten dagligt her i huset. Forskellige tidspunkter på døgnet/weekend… genstart, genstart, …. og nu igen i dag. Lidt træls når man arbejder hjemme.

 

Efter genstart virker det sporadisk.

Den indbyggede test siger:

Forbindelse til internettet:Inactive: Error_Other

Pakker Sendt:4

Packets Received:0

Destination Adresse: www.nuuday.com Tælling: 4

 

Yousee hastigheds testen kører lidt og fejler; prøv igen indtil den kommer igennem resultat 322/529, 18 ms

 

Mandag aften omkring midnat gik forbindelsen ned igen; modem sagde sw opdatering.

Jeg ved ikke hvad versionen var før, men nu er det: FAST3890V3_NUUDAY-SIP-RDK_77.15.19.1

Så det hjalp ikke


5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

19.1 er nyeste version af softwaren. 

Omdømme 6
Badge +8

Det du kan prøve i stedet for at genstarte router.. er en router reset, som youSee sikkert også vil foreslå.

Genstart eller nulstil dit Sagemcom Fast 3890V3 modem (yousee.dk)

 

Badge

Det du kan prøve i stedet for at genstarte router.. er en router reset, som youSee sikkert også vil foreslå.

Kan være at det er tid til en reset; så kan jeg også teste om bridgemode er kommet til at virke igen.

Omdømme 2
Badge +3

Hej @slate 

Det lyder bestemt heller ikke optimalt, at I oplever problemer med jeres internetforbindelse. Det skal vi have set på. 

 

Som det også er blevet foreslået her i tråden, så vil min anbefaling også være, at du prøver at nulstille routeren, for at se om det gør nogen forskel hos dig. 

Du kan finde en guide til nulstilling her

 

Hvis nulstilling ikke hjælper på det, så vend gerne tilbage her i tråden. 

 

 

Badge

Jeg fik lavet reset i aftes. Så må vi se om det gav noget.

Besvar