Svar

Ustabil forbindelse en gang imellem


Badge

Jeg oplever ustabil forbindelse en gang imellem. Jeg oplever det sådan som, i Counter-Strike jeg teleporter frem og tilbage. Min ping  i fx CS er imellem 19-34 og når det lag opstår stiger min ikke ping og det er underligt. Imens jeg snakker over Discord får jeg at vide min stemme lagger.  Jeg oplever det mellemrummet 18:00 22:00 og det varer fra 2-15sek.

icon

Bedste svar af Louise 18 August 2023, 08:34

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det skulle vel ikke være et 3890 Modem der haves.? I så fald er du ikke den eneste med problemer. Se denne tråd.

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Steward202 

Det lyder irriterende🤔

Det lyder ikke godt, men er det “kun” i de 2 scenarier du mærker det? 

Kører du trådløst eller med kabel? 

Blot fordi man har et Sagemcom3890, så er det ikke lig med, at man har problemer - typisk er det noget med signalet/forbindelse eller andet, der optager båndbredde eller påvirker forbindelsen.

Jeg sender en privatbesked til dig, så vi kan aflæse din forbindelse og se om vi kan se noget herfra😊

Badge

@Radiomanden Ja det er 3890 Modem  V3

Badge

Jeg bruger lan kabel cat 7 S/FTP modellen er dobbeltskærmet. :) 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Steward202 

Du må meget gerne tage et kig på den privatbesked Kasper har sendt dig her på Forum - den skulle gerne henvise til, at du sender os en mail, så vi kan få kigget nærmere på din forbindelse 😊

Badge

Hej @Steward202 

Du må meget gerne tage et kig på den privatbesked Kasper har sendt dig her på Forum - den skulle gerne henvise til, at du sender os en mail, så vi kan få kigget nærmere på din forbindelse 😊

Det skal jeg nok :)

Oplever præcis samme problem, i samme tidsrum som startede for 3 dage siden, jeg fik skrevet med én i chatten der fik reroutet mig tror jeg? men det blev det bare meget værre af

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Michael P 

Det lyder ikke godt. 


Kan du beskrive problemet nærmere for ping-tider i Counter Strike og problemer med Discord kan være svære at adressere, hvis forbindelsen ellers kører fint på andre applikationer og på internettet generelt. 

Har du noget egen router sat til vores router eller andet udstyr og opleves det trådløst eller med netkabel?  

Nu var jeg lidt hurtig, det var ikke counter-strike da jeg ikke spiller det, men det er discord Overwatch, world of warcraft, youtube, de verse hjemmesider og streaming tjenester, både på PC og telefon der ikke kan loade osv. 
Jeg er kablet direkte fra en yousee router, som kører over antennestik.
Jeg har ikke haft nogle problemer i meget lang tid, men problemet opstod i mandags efter at der havde været nogle problemer med WebTV kunne jeg se under driftstatus på min adresse.

Min ping ligger solidt på 19-21ms hvor den pludselig spiker til 300-5000 i et par sekunder, dette sker fra kl. 18-24 (måske længere men har ikke mulighed for at checke) et sted mellem 10-50 gange på tilfældige tidspunkter.

Jeg har som så mange andre med samme problem en Sagemcom, firmware FAST3890V3_NUUDAY-SIP-RDK_77.15.14.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Michael P 

Vi må se nærmere på det, så jeg har sendt dig en privatbesked😊

Besvar