Svar

TV tilsluttede med kable


Badge

Jeg har netop fået Fiber fra Yousee og derfor også en ny router,  men når jeg tænder mit TV, så går der mellem et halvt og helt minut inden den kommer på nettet, det er selvom det er koblet på med det kabel. Da jeg havde det gamle internet gennem kabel nettet, der koblet den på med det samme. Er der noget man kan gøre eller er det bare sådan det er. 

icon

Bedste svar af Radiomanden 4 April 2024, 15:24

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har også Fiber og en Android TV Streamer, for det meste går der lige lidt tid inden den er på Wi-Fi, så det er nok sådan det er.

Der har været snak om en bug, som passer på din beskrivelse. Der skulle eftersigende findes en rettelse til firmwaren. 

Badge

Jeg tænker bare når den er med kabel og ikke WiFi, så burde den vel komme hurtigere på  

Badge

Har også Fiber og en Android TV Streamer, for det meste går der lige lidt tid inden den er på Wi-Fi, så det er nok sådan det er.

Jeg tænker bare at når den er tilsluttede med kabel, så burde det gå hurtigere, det tog nemlig ikke så lang tid når jeg havde Kabelnet. 

Badge

Der har været snak om en bug, som passer på din beskrivelse. Der skulle eftersigende findes en rettelse til firmwaren. 

Ja, det havde jeg godt læst og prøvede at reset routeren og tror også jeg har den nyeste firmware, så tror ikke det er det. 

Jeg tænker på denne her: 30sek. om at give IPadresse

Hvilken version har du? Den skal være nyere end 2.26.4

 

Badge

Jeg tænker på denne her: 30sek. om at give IPadresse

Hvilken version har du? Den skal være nyere end 2.26.4

 

Jeg har 2.26.4, så ved ikke om der er en der er nyere 

2.26.4 har været i omløb i noget tid, så jeg tænker, at den version, Kasper taler om, må være nyere.

Badge

2.26.4 har været i omløb i noget tid, så jeg tænker, at den version, Kasper taler om, må være nyere.

Jeg ved bare ikke hvordan  man opdatere den, jeg har prøvet at resette den. 

Det gør yousee for dig, når det bliver din tur. Nogle gange kan man også få dem til at gøre det manuelt ved at skrive her på forummet.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Larsbo79 

Den fejl du beskriver er rigtigt nok rettet i den seneste opdatering - og jeg kan se, at det ikke er den seneste du har. 

Vi er ved at rulle seneste opdatering ud, så forhåbentlig har du den inden længe. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Badge

Hej @Larsbo79 

Den fejl du beskriver er rigtigt nok rettet i den seneste opdatering - og jeg kan se, at det ikke er den seneste du har. 

Vi er ved at rulle seneste opdatering ud, så forhåbentlig har du den inden længe. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Mange tak for svar, håber snart det er min tur til at få den. 😀👍

Badge

Nu kan jeg se at jeg fik den nye opdatering, og det hjalp på det, nu tager det kun mellem 5 og 10 sekunder inden den er på. 

Besvar