Svar

Stabilitet og performance af version 2.26.4 til Yousee's D6 router


Badge
  • Udforsker
  • 10 kommentarer

Jeg vil høre, om medlemmer af dette forum har gjort de samme erfaringer som jeg ...

Jeg udskiftede for et par uger siden min Kaon router ud med Sagems D6 router, og den både performer og kører stabilt, MEN …

  1. Når jeg kobler op til routeren med 2.26.4 versionen, så bliver jeg konsekvent smidt af, når jeg forsøger at komme ind til en af undersiderne til “Welcome to Sagemcom” websiden med en af mine iOS-baserede enheder
  2. Jeg forbliver på, når jeg i stedet benytter en Windows laptop, men …
  3. når jeg forsøger at udtrække information fra en af undersiderne, går der meget lang tid (“siden svarer ikke”), mens jeg venter på svar !!
icon

Bedste svar af Kasper 13 March 2024, 12:16

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Går du på via Wi-Fi eller kabel, hvis kabel, har det måske at gøre med dette problem.

Har heldigvis min KAON endnu og forhåbentlig længe endnu.

Badge

Jeg tror næppe, at opkoblingsmåden har noget med problemet at gøre. Jeg benytter ikke D6 routerens wi-fi. Jeg har derimod et bagved liggende mesh-baseret netværk, hvor den primære node kører i bridge-mode og er kablet til routeren, og det fungerer fremragende.

Jeg spurgte efter andres erfaringer med version 2.26.4. Jeg fik min D6 leveret med version 2.26.2, og her erindrer jeg ikke, at jeg havde problemet, hvor jeg nu konsekvent bliver kastet af (logget ud) efter en laaang responstid, når jeg har klikket på “My TDC router”.

PS! Måske har andre brugere også observeret, at Sagem har fjernet nogle funktionaliteter med 2.26.4 releasen.

Omdømme 7
Badge +9

Går du på via Wi-Fi eller kabel, hvis kabel, har det måske at gøre med dette problem.

Har heldigvis min KAON endnu og forhåbentlig længe endnu.

Hej @JNV3 

Der er en ny firmware på vej, der retter problemet for dig. Jeg har svaret i den tråd der linkes til nu.

Badge

Tak @Kasper . Nu kan jeg ikke umiddelbart se det link, som du refererer til. Men lad mig supplere med følgende spørgsmål: Ifm. en ny FW version, udsender Yousee så en release note, så man kan se, hvilke rettelser og tilføjelser, som denne release indeholder?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @JNV3 

Beklager, jeg mener den henvisning Radiomanden henviser til i sit svar, som jeg har citeret i skriv før. Beklager forvirreingen.

Der er desværre ikke mulighed for releasenotes. Beklager. 

Badge

Tak Kasper. Det er ærgerligt med de manglende release notes. Det ville ellers nok kunne spare dig og andre for redundante spørgsmål her på forummet.

Besvar