Svar

Sagemcom 3890v2


Badge

Hej

Er der nogle der ved om Sagemcom 3890v2 understøtter 802.3ad

Vh.Carsten

icon

Bedste svar af Louise 13 November 2023, 10:43

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det burde kunne ses i Menuen.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @007bond 

Jeg har prøvet at forhøre mig hos den ansvarlige afdeling, men det afhænger lidt af hvad du helt præcist ønsker at gøre, siger de. 

De vil derfor gerne høre hvad du skal bruge 802.3ad til, og så komme med et svar tilbage ud fra det. Hvis du altså har lyst til at uddybe? 😊

Badge

Hej og tak Louise

Har et  Sagemcom 3890v2 modem fra Yousee som jeg har sat i Bridge mode og har sat en Asus RT-AX88U som router.

Kan sætte min asus router i WAN aggregation så den understøtter 2000Mbit Wan, men det kræver at mit Yousee modem understøtter 802.3ad

Lige nu køre jeg 1000Mbit, MEN når yousee hæver hastigheden i fremtiden vil jeg gerne vide om modem fra Yousee understøtter 802.3ad eller om der kommer nye modems fra yousee så man kunne opgradere hvis man vil køre de højeste hastigheder.

Vh.Carsten

Omdømme 7
Badge +9

Vis jeg var dig, så ville jeg tage det helt roligt og afvente hvad der sker. Kunne da godt lide at vide hvad man vil bruge en så sindsygt høj hastighed til som privat person.

@Kasper har tidligere fortalt, at der er et nyt modem på vej. Sådan et modem vil have en hurtigere ethernetport. Vi har dog ikke fået en opdatering på dette modem endnu... (de tre prikker betyder, at det vil vi gerne høre mere om 🙂) 

Omdømme 6
Badge +8

Hej Carsten
 

Vores modem er kun aktiv på én port når den sættes i bridge mode, da den ikke understøtter 802.3ad. Den vil derfor heller ikke kunne levere mere end 1Gbps som throughput, hvilket også betyder at den ej heller vil kunne køre redundant på en anden port.


Om det ændrer sig i fremtiden, er svært at sige desværre - men det er en mulighed. 

Badge

Hej Louise og tak for svaret

Vh.Carsten

Besvar