Spørgsmål

roaming i USA


Badge

Hej Yousee

Kan se jeg har roaming World i mit abbonnement, og den skriver jeg har 30gb i udlandet. Betyder det så at jeg kan bruge de sociale medier i USA når jeg rejser dertil i morgen? 
 

Alle siger til mig at jeg skal tilkøbe GB derhenne, og at roaming world ikke virker ordentligt??  
Vil bare være sikker så jeg ikke køber, uden det er nødvendigt? 


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Selvfølgelig virker det, bruger det selv**, men husk der kan kun bruges de nævnte 30 Gb, ellers er der extra omkostninger og det er dyrt, ligeledes husk at hvis der er mindre Data tilbage ud af det der er til brug i Danmark, så kan der ikke bruges mere end det.

** Det komme jo også an på hvordan dækningen er der hvor du vil befinde dig. Brug automatisk opratør valg, så finder telefonen selv det bedste signal (andre udbydere). 

Hvor længe du er om at bruge de 30 Gb kommer an på hvad de bruges til og hvor meget. Er du væk en uge f.eks, så skulle det være nok.

Omdømme 6
Badge +8

Det er korrekt, som Radiomanden skriver. Når du har Roaming World, så kan du benytte dine 30 GB mens du er i USA. Om det er nok, eller om du har behov for mere end det, afhænger af hvor længe du skal være afsted. 

Jeg er desuden enig i, at det er dækningen der hvor du befinder dig, der bestemmer hvor godt det virker. Det er desværre svært at garantere herfra, at det vil fungere optimalt - men det bør det sagtens kunne 😊

Omdømme 7
Badge +9

I de store byer burde der ikke være problemer, men skal man ud i yderområderne eller køre fra By til By, så er det anderledes, derovre er i ikke så fremme i skoene som de tror de er. Den infrastruktur er lang langt bedre her i Europa, som så meget andet også er i Europa i forhold til USA.

Omdømme 6
Badge +8

Brug automatisk opratør valg, så finder telefonen selv det bedste signal (andre udbydere). 

 

Det er korrekt, men det kan nogle gange være nødvendigt, at manuelt vælge en anden udbyder derovre hvis det ikke virker helt som det burde..

Besvar