Svar

Reset af router..


Badge +1

Hejsa, 

 

Jeg fik det utrolige dårlige råd af Yousee i går at jeg skulle resette min router Pga. manglende Wi-Fi, nu er jeg så endt med at skulle navngive mit “nye” netværk igen, da det gamle jo er væk, jeg kan så kun give det et nyt navn via en App som jeg så har downloadet, jeg har så fået skiftet navn og password på det nye netværk. de gamle hed xxxxxxx_2.4 Ghz / xxxxxxx_5 Ghz, det kan jeg så ikke vælge af give det nye netværk da man kun kan vælge et navn, som åbenbart selv finder ud af om det man vil tilslutte er 2.4 eller 5.0.. 

Nu skal jeg nemlig til at tilslutte alle mine ting til det nye netværk, og med Smartthings kan man åbenbart ikke skifte til nyt netværk uden at fjerne alle sine ting og tilføje dem igen(vaskemaskine/tørretumbler/sound bar) og ikke at glemme opvaskemaskine/køleskab/pærer/fjernsyn/tablet/telefoner,  :-)    

 

Er det muligt at man kan få det gamle igen, med de gamle navne, synes ikke rigtigt jeg kan se muligheden..?  

icon

Bedste svar af PeterA4 9 August 2023, 10:48

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den FW der er kommet på er sådan det vil være fremadrettet, du må vel have læst de mange mange tråde om det, og de problemer det for alle med 3890 Modems på forskelligvis har medført.

Badge +1

Jo, det har jeg.. men synes ikke jeg har læst om nogen som vil have de gamle navne igen, Pga. det problem jeg har, jeg kan muligvis have overset noget, og hvis, så beklager jeg.

Omdømme 6
Badge +8

Jo, det har jeg.. men synes ikke jeg har læst om nogen som vil have de gamle navne igen, Pga. det problem jeg har, jeg kan muligvis have overset noget, og hvis, så beklager jeg.

Du kan prøve kundeservice - teknisk support på 7070 3448, de har hjulpet enkelte andre med at få 2 netværk igen.

Sagem3890v3

Badge +1

Takker, sjovt nok har jeg lige læst den tråd.. jeg ser om jeg kan fange Simon, hvis han er der endnu.. 

Omdømme 7
Badge +9

Som du sikkert her læst, så er der nu kun et SSID som indeholder begge frekvenser, og som har givet brugere problemer med at tilslutte udstyr som kun kan bruge 2,4 Ghz, grundet den implementerede Band Steering, det kan løses ved at deaktivere 5 Ghz til enhederne er tilsluttet.

Besvar