Svar

opdatering af sikkerhedspakken inden 31. december 2023.


Badge
  • Deltager
  • 0 kommentarer

Jeg har fået brev om opdatering af sikkerhedspakken inden 31/12 2023.

Er det mon rigtigt eller er det fusk?

Jeg kan ikke se i Sikkerhedspakken, at der er hanvisning til hvordan.

icon

Bedste svar af Louise 20 November 2023, 12:59

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Woh 

Det lyder meget som et brev vi har sendt ud, i hvert fald. Det er sendt til dem der har en ældre version af Sikkerhedspakken som ikke længere understøttes. Den skal derfor opdateres. 

Fra d. 18/12, kan du opdatere din sikkerhedspakke på Mit YouSee - så det er først der du skal foretage en ændring. 

Omdømme 7
Badge +9

Hek @Louise 

Skal min opdateres.?

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Radiomanden 

Det ved jeg ikke, desværre - jeg ved ikke hvilke versioner der skal opdateres, da vi ikke har fået info på det. 

Alle der skal opdatere, bør dog have fået besked på mail eller brev. Ellers kommer mailen i hvert fald inden d. 18/12. 

Omdømme 7
Badge +9

Har ikke modtaget noget om det, i alt fald ikke for nuværende.

Badge

Jeg har også fået brev, og i det henvises til MitYouSee, men når jeg logger mig ind, er der intet sted, hvor der står hvad jeg skal gøre. 

Jeg kontaktede YouSee kundeservice, og fik at vide af medarbejder, at de havde udført det for mig (mit abonnement) og min kærestes PC, som selvfølgelig anvender samme abonnement, og vi skulle ikke foretage os noget.

Så forstår jeg bare hvorfor vi bliver ved at få pop-up boks, når vi åbner vores PC? Se vedlagte screenshot. Jeg er ikke overbevist. Kan en voksen fortælle mig, hvad der er op og ned i den opdatering og evt. sende en ordentlig vejledning. På forhånd tak. 

Mvh. Jette

 

Omdømme 7
Badge +9

Når jeg går ind på mit You See under Bredbånd, så står der absolut intet om noget som helst i den retning, det eneste man kan gøre er administrer enheder, intet andet.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @jbtm 

Du skulle kunne opdatere Sikkerhedspakken via Mit YouSee. I forhold til det billede du har sendt, der er du blot i appen. 

Hvis du stadig har brug for hjælp, så må vi tage sagen ind herfra og kigge på det.

Hvad er status hos dig? 😊
 

Omdømme 7
Badge +9

Hvad når den ikke længere er kompatibel med den enhed som den er installeret på, kommer der en ny udgave.?

 

Badge

Hej Kasper

Tak for responsen. Jeg har fået den opdateret. Jeg fandt muligheden under “Bredbånd”. 

Mvh. Jette

Besvar